کد خبر : 7323
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 8:30

امیرحسین علمائی

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه
جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز، صبح روز۳۱مردادماه جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه به میزبانی بخشدار فشافویه و با حضور ، حجت‌الاسلام  درگاهی امام‌جمعه شهر حسن‌آباد، سروان پایخوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی (ره)، حسن اینانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد،دهیاران و سایر مسئولین در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه

به گزارش روابط عمومی بخشداری فشافویه، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهار داشت: رزمندگان اسلام در مقابل استکبار جهانی با جان‌فشانی و ایثارگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بخشدار فشافویه پیرامون برنامه‌های دفاع مقدس اظهار کرد: تمامی برنامه‌های مذهبی و ملی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با همدلی مسئولین برگزار می‌شود  و این امر مهم به‌عنوان یک اولویت قرار دارد.

  گشت مشترک بخشداری فشافویه و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در بخش فشافویه

حسی خانی تقارن ایام اربعین حسینی و سوگواری آخر ماه صفر با دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای بهره‌مندی از درس عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در این خصوص دانست

وی در ادامه افزود:ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهداست و در این راستا تمامی مسئولین و مدیران بخش فشافویه خادم خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند و خود را مدیون جان‌فشانی و فداکاری این عزیزان می‌دانند.

 

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه

حجت‌الاسلام درگاهی امام‌جمعه شهر حسن‌آباد بخش فشافویه در این جلسه ضمن یادآوری نقش‌آفرینی ایرانیان در صیانت از اسلام بیان داشت: همانگونه که پس از شهادت امام حسین (ع) در ۲۵ محرم مردم سیستان به خونخواهی سالار شهیدان قیام و همچون شهدای کربلا به شهادت رسیدند.

  کلانتری دوم در بخش فشافویه به زودی راه اندازی می شود

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد، دفاع مقدس ادامه راه و مکتب عاشور دانست  و تصریح کرد: شهدا و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی باغیرت دینی از ارزش‌های والای اسلام حفاظت کردند.

حجت‌الاسلام درگاهی دفاع مقدس را جز مهمترین رویدادهای ایران اسلامی  معرفی کرد و اظهار کرد: نیاز است نسل امروز باارزش‌های دفاع مقدس آشنا شود زیرا جامعه‌ای که نسبت به آرمان‌های ایثار و شهادت آگاهی یابد هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.