کد خبر : 6840
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مرداد 1401 - 12:08

پیام بخشدار فشافویه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

پیام بخشدار فشافویه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
خبرنگاران و رسانه های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه باشد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از بخشدار فشافویه، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی را صادر کرد

متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی
بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی با رعایت اخلاق مداری موجبات تعالی خواهد بود چرا که خبرنگاران و رسانه های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه باشد.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی و گرامیداشت هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت “محمود صارمی” و روز خبرنگار، از تلاش های بی‌وقفه اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران بخش فشافویه در راستای “جهاد تبیین” و همچنین انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف عملکرد و اقدامات نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه قدردانی نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون تمامی مجاهدان و تلاشگران این عرصه را مسئلت می نمایم.

 

درباره شهید محمود صارمی 

شهید محمود صارمی در سال ۱۳۷۵ به عنوان سرپرست خبرگزاری ایران در افغانستان انتخاب و به آن کشور عزیمت نمود . تا اینکه در روز ۱۷ مرداد ماه در مزار شریف به همراه ۸ نفر از همکاران

ایرانی خود به اسارت گروه طالبان در آمدند و روز ۱۸ مرداد به پایگاه هوایی شینداد قندهار منتقل شدند – روز ۱۸ شهریور ۷۷ خبرگزاری رویترز شهادت دیپلماتها و خبرنگاران را تأیید نمود و روز ۲۲ شهریور پیکر پاک او و ۸ نفر از دیپلماتهای شهید به ایران حمل شدند .

 پیکر پاک این شهید عرصه خبر و رسانه در روز ۲۸ شهریور ماه ۷۷ در بروجرد تشیع و به خاک سپرده شد .

هر ساله روز ۱۷ مرداد همواره یادآور شهادت مظلومانه و غریبانه “شهید محمود صارمی” است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل حساسیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار ، سالروز شهادت او را که در راه وظیفه خطیر خبرنگاری خود در معرفی و افشای چهره کریه گروه متحجر و پلید طالبان به شهادت رسید در تقویم ملی  به عنوان روز خبرنگار ثبت نمود . 

آخرین پیام و مکالمه شهید محمود صارمی با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) 

هفدهم مرداد ماه سال۱۳۷۷. اینجا محل کنسولگری ایران در مزار شریف است، من محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران هستم، گروه طالبان چند ساعت پیش وارد مزار شریف شدند.»

خبر فوری:«مزار شریف به دست طالبان سقوط کرد، عده‌ای از افراد طالبان در محوطه کنسولگری دیده می‌شوند به من بگویید که چه وظیفه‌ای…»

و ناگهان ارتباط تلفنی قطع می‏‌شود…

پایگاه خبری کلینی نیوز تنها پایگاه خبری دارای مجوز در فشافویه

پایگاه خبری  کلینی نیوز تنها پایگاه خبری در بخش  فشافویه است که توانسته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کند.

محدودیت فعالیت پایگاه خبری کلینی نیوز کشوری است و محل استقرار آن در بخش فشافویه است.

اولین مجوز ثبت این  پایگاه خبری در سال ۱۳۹۲ در ساماندهی سایت های خبری بوده است، اخیرا نیز با همیاری برخی ار مسئولان موفق شد مجوز نهایی فعالیت را دریافت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »