کد خبر : 21282
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:32

حزب‌الله لبنان مسئولیت حمله به اقامتگاه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پذیرفت + فیلم

حزب‌الله لبنان مسئولیت حمله به اقامتگاه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پذیرفت + فیلم
یکی از مسؤولان حزب‌ الله لبنان، آمریکا را در حملات به لبنان شریک دانست و گفت : حزب الله، آمریکا را عامل اصلی تروریسم می‌داند و اعزام فرستاده‌اش به لبنان تغییری ایجاد نمی‌کند.

به گزارش کلینی نیوز، «محمد عفیف» مسؤول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: مقاومت اسلامی مسؤولیت عملیات قیساریه و هدف قرار دادن خانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را می‌پذیرد.

محمد عفیف اظهار کرد: حمله‌ای که به شعب القرض الحسن انجام شد، اصلا توجیه ندارد چرا که موسسه‌ای غیرنظامی و دارای مجوز است و حزب‌الله بودجه خود را از این نهاد دریافت نمی‌کند.

عفیف گفت: موسسه القرض الحسن احتمال حمله را در نظر گرفت و تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام داد و به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفته بود که ارتش این کشور  به ساختارهای مالی حزب‌الله لبنان حمله کرده است.

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های قسام، در صفحه رسمی “ایکس” خود منتشر کرد ، با اشاره به عملیات حمله به مقر اقامت نتنیاهو ، آن را پیامی به سرکردگان رژیم صهیونیستی دانست و آن پیام این است که هیچ یک از آنان از قصاص عادلانه مردم آزاده و ملت مقاوم فلسطین جان سالم به در نخواهند برد.

گفتنی است ۱۹ ماه جاری، هیات رسانه ایرژیم صهیونیستی گزارش داد که یک پهپاد با پرواز در ۷۰ کیلومتری لبنان مستقیما، ساختمانی در “قیساریا” را که هدف قرار داد که بعدا معلوم شد محل اقامت بنیامین نتنیاهو بوده است.

به گفته رسانه های اسرائیلی، پدافند هوایی اشغالگران صهیونیست که با پرواز دادن هلیکوپترهایی به رهگیری این پهپاد در هوا اقدام کرده بودند، نتوانستند آن را در “نهاریا” و سپس “حیفا” ردیابی و رهگیری کنند”.

به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان به نقل از مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان : آمریکا شریک حمله به لبنان است و موجب تدوام حملات می شود و ورود فرستاده‌اش به لبنان ، نظر ما را دراین باره که آمریکا عامل اصلی تروریسم است ،‌ تغییر نمی دهد و به اعتراف دشمن، حزب‌الله توانایی‌های خود را بازپس گرفته و شما باور ندارید.

او در ادامه گفت: دشمن مسئول حفظ جان و سلامت اسرای ما است و اظهاراتی که تحت فشار از آنها گرفته می‌شود، اصلا ارزشی ندارد و ما ملتی هستیم که اسرای خود را در زندان‌ها رها نمی‌کنیم و طولی نخواهد کشید که ما تعدادی از سربازان دشمن را به اسارت خود درخواهیم آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »