کد خبر : 21187
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 17:39

نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان: همه اسرائیل جزو اهداف ماست

نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان: همه اسرائیل جزو اهداف ماست
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد «اسرائیل» رژیم غاصب و اشغالگر و خطر واقعی برای منطقه و جهان است و اهداف ما در اسرائیل، همه آن را شامل می‌شود.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  اسکای نیوز، قاسم ضمن اشاره به اینکه لبنان شامل پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی می‌شود، بیان کرد: ما از فلسطینیان حمایت می‌کنیم تا خطر را از آن‌ها دور کنیم و مانع توسعه‌طلبی «اسرائیل» شویم.

وی ضمن اشاره به حمایت ایران از فلسطینی‌ها به خاطر آزادی فلسطین، خطاب به لبنانی‌ها گفت: کمی صبر کنید.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان هیچ پیشرفتی نخواهد داشت.

وی ضمن تاکید حق حزب الله در حمله به هر نقطه از اراضی اشغالی بیان کرد از آنجایی که رژیم صهیونیستی سراسر لبنان را بمباران می‌کند، اهداف ما در «اسرائیل» همه آن را شامل می‌شود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به صهیونیست‌ها بر آتش بس به عنوان راه حل برای بازگشت به خانه‌هایشان در شمال اراضی اشغالی تاکید کرد.

وی  گفت: آمریکا و اسرائیل شریک هم هستند. آنها فقط می‌گویند جنگ را متوقف کنید و اجازه بدهید تا شهرک نشینان بازگردند ولی از اصل موضوع صحبت نمی‌کنند و اصل مشکل اینجاست که اسرائیل، سرزمین فلسطینیان را اشغال کرده است.

شیخ قاسم همچنین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی قصد دارد مقاومت را نابود کند و به همین منظور صهیونیست‌ها در سه مرحله وارد میدان شدند؛ مرحله نخست، زدن فرماندهان بود و در مرحله دوم به دنبال ریشه کن کردن حزب‌الله و در نهایت آلت دست کردن حاکمیت و دولت لبنان هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که لبنان نیز جزئی از پروژه اشغالگری صهیونیست‌هاست و اشغالگران جز با مقاومت از این سرزمین خارج نخواهند شد. اگر آمریکا، این شیطان بزرگ نبود، اسرائیل نمی‌توانست اینگونه عمل کند. آن‌ها به‌دنبال خاورمیانه جدید هستند.

شیخ نعیم قاسم اضافه کرد: قتل‌عام اسرائیل با حمایت آمریکا، نشان از شراکت آن‌ها در پروژه خاورمیانه جدید است و از ما خواسته شد که ۱۰ کیلومتر از مرزها عقب‌نشینی کنیم تا جنگ متوقف شود، اما ما بر توقف جنگ در غزه تاکید داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »