کد خبر : 18727
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 9:04

تجهیز توسعه و افزایش نیروی انسانی مرکز جامع سلامت فشافویه در دستور کار مدیران محلی

تجهیز توسعه و افزایش نیروی انسانی مرکز جامع سلامت فشافویه در دستور کار مدیران محلی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری: از مردم و مسئولان نیز درخواست داریم در جهت ارائه خدمات بهتر و بهبود امنیت و موضوعات روانی مجموعه یاری‌رسان کادر درمان باشند.

به گزارش کلینی نیوز، روز ۲۶ اردیبهشت ماه جلسه پی گیری موضوعات درمانی و اجتماعی بخش فشافویه با حضور سلامی رئیس مرکز جامع سلامت بخش فشافویه، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، سروان شمسیانی فرمانده کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

گفتنی است، تجهیز، توسعه و افزایش نیروی انسانی مرکز جامع سلامت و همچنین برنامه ریزی برای آسیب های اجتماعی و سلامت روانی و روحی جامعه هدف در دستور کار این جلسه بود.

آذرماه پارسال، مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه برای تعیین تکلیف وضعیت درمانی بخش فشافویه اظهار داشت: در شبکه بهداشت شهرستان ری تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت موجود خدمات قابل ارائه به مردم را تقویت کنیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات محدود در مرکز شبانه‌روزی بهداشت و درمان فشافویه افزود: در این مرکز ۱ پزشک و ۱ پرستار مشغول به کار بودند اما در اولین قدم نیروی انسانی مرکز بهداشت و درمان تقویت و یک پزشک و ۲ پرستار به مجموعه اضافه خواهد شد و نیز مشکل پذیرش این مجموعه نیز بر طرف خواهد شد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات رادیولوژی، خدمات داروخانه‌ای در داخل مرکز و راه اندازی آزمایشگاه نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود تا خدمات درمانی تکمیل و تسهیل شود و پس از آن جهت ارتقای مرکز اقدام خواهد شد.

امینی در پایان با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم خدمات در شأن مردم فشافویه در این مرکز ارائه شود خاطرنشان کرد: تعداد نیروها در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حسن‌آباد فشافویه افزایش یافته اما از مردم و مسئولان نیز درخواست داریم در جهت ارائه خدمات بهتر و بهبود امنیت و موضوعات روانی مجموعه یاری‌رسان کادر درمان باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »