کد خبر : 16001
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 14:52

بازدید سرزده وزیر ورزش و جوانان از امکانات و زیرساخت های ورزشی بخش فشافویه

بازدید سرزده وزیر ورزش و جوانان از امکانات و زیرساخت های ورزشی بخش فشافویه
سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه از قول مساعد وزیر ورزش برای رفع مشکلات ناشی از اعمال ماده ۸۸ در سالن‌های ورزشی و تأمین ملزومات و تجهیزات ورزشی در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری برنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان پس از سفر خود به شهر مقدس قم، بازدیدی از سالن‌های ورزشی ناحیه مقاومت بسیج روح‌الله در شهر فشافویه داشت.

او از سالن کشتی این ناحیه مقاومت بازدید کرد و مسئولان مربوطه از مشکلات و محدودیت‌های آن سخن گفتند.

وزیر ورزش و جوانان پس از آن از سالن رزمی این مجموعه بازدید کرد و شنوننده مطالبات این منطقه بود.

مهدی ایلانلو سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه با اشاره به بازدید سرزده وزیر ورزش از ظرفیت‌های ورزشی بخش فشافویه، اظهار داشت: روز گذشته جمعی از بسیجیان فشافویه در حاشیه مراسمی در دیدار با وزیر ورزش از وضعیت رسیدگی به ورزش این منطقه گلایه داشتند که در این راستا و با تلاش های برادر عزیزم جناب سروان پایخوان جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش در بخش فشافویه حضور یافت.

وی افزود: وزیر ورزش با حضور سرزده در بخش فشافویه و با مساعدت در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات حمایتی از ظرفیت‌ها، از سالن‌های ورزشی بسیج بازدید کرد و در جریان تمامی کمبودها و ظرفیت‌های موجود قرار گرفت.

مهدی ایلانلو در ادامه گفت: اخیراً ۲ سالن ورزشی دولتی در بخش فشافویه بر اساس ماده ۸۸ در اختیار پیمانکار قرار گرفته و منافع آن به بخش فشافویه تعلق نمی‌گیرد که با دستور وزیر پیگیری و خارج شدن این سالن‌ها از ماده ۸۸ اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: ساخت ورزشگاه به‌منظور میزبانی از مسابقات کشوری، تکمیل ورزشگاه احمدیه، زمین ورزشی روستای خانلق، امکانات ورزشی برای ورزشکاران و غیره نیز در حضور وزیر ورزش مطرح شد که دستور پیگیری این امور را در قالب مکاتبات اداری داشتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه با بیان اینکه شهر و روستاهای تابعه این بخش در حوزه ورزش‌های قهرمانی سرآمد است، لذا تقویت ورزش در بخش فشافویه مورد تأکید است در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات ناشی از اعمال ماده ۸۸ در سالن‌های ورزشی و ملزومات و تجهیزات ورزشی با قول مساعد وزیر در اسرع وقت انجام خواهد شد.

براساس اجرای ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب سال ۸۱ که در راستای آن باید اماکن ورزشی دولتی از طریق مزایده اجاره داده شود، موجب محروم سازی هیاتهای ورزشی از حداقل امکانات در اختیار شده و اعتراض آنان را برانگیخته است.

واگذاری باشگاه ها و زمین های ورزشی در اختیار هیاتها، مخالفت ها و موافقت های زیادی در پی داشته و به اعتقاد مخالفان این موضوع نه تنها سودی به حال ورزش ندارد بلکه مانع بزرگی برای پیشرفت ورزش کشور است.
موافقان این قانون نیز معتقدند که اجرایی شدن آن باعث افزایش مشارکت بخش خصوصی و کسب درآمد برای ورزش می شود .

هیات های ورزشی نیز ملزم به شرکت در مزایده شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »