کد خبر : 15301
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 8:39

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۶۰مرصاد به مناسبت سالروز تشکیل بسیج

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۶۰مرصاد به مناسبت سالروز تشکیل بسیج
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۶۰مرصاد شهر حسن‌آباد با صدور پیامی ، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

به گزارش کلینی نیوز، خواهر پاسدار آق ساقلو فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۶۰مرصاد در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۶۰مرصاد به‌شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شجره طیبه بسیج، با عنایت الهی، امروز به مجموعه‌های عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و دلاوری‌های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط فعلی نیز با توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، درعرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءالله برکات آن روز به روز بیش‌تر نمایان و به رشد و توسعه هرچه افزون‌تر کشور عزیزمان کمک خواهد کرد.

هم چنین در این پیام آمده است:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی خصوصا فرماندهان پرتلاش پایگاه های تابعه و بسیجیان همیشه در صحنه بخش فشافویه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می‌نمایم.

خواهر پاسدار آق ساقلو
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۶۰مرصاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »