کد خبر : 14946
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 12:35

حمیدرضا دهقان

فرماندار ویژه شهرستان ری: محرومیت‌زدایی اولویت دولت سیزدهم است

فرماندار ویژه شهرستان ری: محرومیت‌زدایی اولویت دولت سیزدهم است
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز محرومیت زدایی و مساوی نمودن امکانات برای مردم در اقصی نقاط کشور و به تبع آن در شهرستان ری و بخشهای تابعه در اولویت اول دولت مردمی آیت الله رییسی قرار دارد.

به گزراش کلینی نیوز، فرماندار ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه با سفر به بخش فشافویه در نشست هم اندیشی با امام جمعه و ائمه جماعات این بخش اظهار داشت: سعی نمودم این دیدارها و نشست ها را از دورترین نقاط شهرستان شروع کنم ، پیام این کار توجه ویژه به رفع محرومیت از مناطق دور از مرکز و تخصیص بیشتر اعتبارات و ایجاد پروژه های مختلف در این مناطق است.

به گزارش خبرزاری ایرنا، وی افزود: بخش فشافویه ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از نظرات مردم و نخبگان این فرصت ها تبدیل به واقعیت شده و رشد و آبادانی شهر و روستاهای آن شتاب بیشتری بگیرد.

معاون استاندار تهران افزود: به برکت انقلاب اسلامی شهرها و روستاهای ما رشد بسیار خوبی داشته و این پیشرفت ها روزافزون می باش، بطور مثال در پیش از انقلاب بخش فشافویه از محرومیت زیادی رنج می برده که امروز ما شاهد پیشرفت خوب این منطقه هستیم، البته جای کار بسیار است و باید بیش از پیش به این بخش مهم شهرستان ری توجه گردد.

باب الحوائجی ادامه داد: اکنون صنعت وارد بخش فشافویه شده است. وجود صنعت و اشتغال و به تبع آن بهبود وضعیت اقتصادی مردم نشاط اجتماعی و فرهنگی را برای آن منطقه به بار می آورد.

با حکم‌ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،حجت الاسلام سیدحسین امیری به عنوان امام جمعه جدید شهر حسن آباد منصوب و جایگزین حجت الاسلام میثم درگاهی شد.

تغییر حجت الاسلام درگاهی در حالی انچام گرفت که نشریه ماهنامه اصلاح طلبی میدان آزادی در انتقادی از امام‌جمعه شهر حسن‌آباد فشافویه از عملکرد آقای درگاهی از مدیریت اقتصادی  مصلی شهر حسن آباد انتقاد کرده بود.

این نشریه می نویسد:حجت‌الاسلام درگاهی امام جمعه شهرحسن آبادفشافویه در روزهـای سـختی کـه بخشـداری حسن‌آباد فشـافویه، اطلاعات جنوب تهـران، فرمانـداری ری، سـپاه در حـال قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجـاز در بزرگتریـن مجتمع دامپـروری کشـور واقع در فشـافویه هسـتند،عکس‌العمل خاصـی نشـان نـداد و اخبـاری مبنـی برحمایـت از اجـرای قانـون در ایـن مجتمـع از وی منتشـر نشـد.

روز پنجشنبه ۱۱ آبان فرماندار شهرستان ری برای بازدید از شهر حسن آباد فشافویه وارد این شهر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »