کد خبر : 12790
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 18:20

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر حسن آباد فشافویه+ عکس

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر حسن آباد فشافویه+ عکس
دانش آموزان،مسئولان وگروهای مختلف مردمی در شهر حسن آبادفشافویه ،همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز 13 آبان فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از دفتر امام جمعه شهرحسن آباد، راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده اقشارمختلف مردم من جمله دانش آموزان در شهرحسن آبادفشافویه برگزار شد.

در این مراسم که ماز درسه شهیدان قمی آغاز پس از طی مسیر راهپیمایان در مصلی امام خمینی شهر حسن آباد تجمع نموده و پس از قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل حضرت حجت الاسلام استیری نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه و امام جمعه شهر حسن آباد به ایرادسخن پرداختند

نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه بیان داشتند: این واژه با مشتقات آن، ۴۸ بار در قرآن کریم آمده است. ۴ مورد آن به استکبار ابلیس و بقیّه به استکبار انسان اشاره دارد. در منطق قرآن، بدترین اقسام استکبار، نداشتن تمکین و تواضع در برابر فرمان خداوند و انبیای الهی است

حجت الاسلام استیری در ادامه افزودند:این حالت، غالبا برای کسانی پیش می آید که دارای موقعیت برتری از لحاظ مالی، اجتماعی، سیاسی، علمی و … باشند؛ از اینرو در طول تاریخ، شاهدیم، که انسانها یا کشورهایی که به برتریهای مختلفی می رسند، غالبا با رفتارهای مستکبرانه، به چپاول و تحت فرمان قرار دادن انسانها و کشورهای دیگر روی می آورند. در قرآن، زمینه ها و ایشان به عوامل استکبار اشاره کدند وگفتند:عوامل متعددی برای گرفتاری در این دام، بیان شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.