کد خبر : 18093
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 8:39

راهپیمایی روز جهانی قدس در حسن آباد فشافویه برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در حسن آباد فشافویه برگزار شد
مردم مومن و روزه‌دار شهرحسن آبادفشافویه باحضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تمام قد از ملت مظلوم وستمدیده فلسطین و به ویژه غزه حمایت کردند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری حسن آباد، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همنوا با مردم سراسر ایران، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم مؤمن و روزه دار بخش فشافویه برگزار شد و روزه‌داران شهرحسن آبادفشافویه انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی صهیونیست را فریاد کردند.

در این راهپیمایی که از مقابل ساختمان شهرداری حسن آباد آغاز و در مصلی امام خمینی (ره) پایان یافت، مردم و مسئولان بخش فشافویه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اجتماع در خیابان  امام خمینی (ره) و حرکت به سمت ممصلی نماز جمعه، صحنه‌های با شکوهی از اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم غزه را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست داشتند، با مشت های گره کرده فریاد ضد استکباری سر داده و خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل به حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند .

گفتنی است، در این راهپیمایی مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و هم چنین جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) به همراه مسولین بخش فشافویه حضور داشتند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.