کد خبر : 17160
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 14:26

حمیدرضا دهقان

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شهرحسن آباد فشافویه برگزار شد

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شهرحسن آباد فشافویه برگزار شد
همایش بزرگ رأی اولی ها در شهر حسن آباد فشافویه با حضور صد ها دختر و پسر رأی اولی  در سالن میلادنور بخش فشافویه برگزار شد.

 به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، صبح روز  دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، همایش ۳۰۰ دانش آموز جشن تکلیف سیاسی رای رای اولی دختر و پسر بخش فشافویه با حضور هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، سرهنگ پاسدار علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)، موسی کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه، جانشین حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی (ره) در محل سالن اجتماعات میلاد نور شهر حسن آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در همایش رای اولی های بخش فشافویه اظهارداشت:: انتخابات به نوعی جشن ملی است جشنی که در آن دانش آموزان رای اولی به سن تکلیف سیاسی می رسند.

 

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)،

 

وی افزود: در قبل از انقلاب مردم هیچ نقشی در سرنوشت و اداره کشور نداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، همه اقشار کشور بویژه دانش آموزان در عرصه های مختلف نقش آفرینند.

سرهنگ شهیری اولین دستاورد انقلاب اسلامی، حضور و نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور بوده تصریح کرد که این نشان از عزت و آزادگی و استقلال ایران اسلامی دارد.

وی حق انتخاب و حق مشارکت در سرنوشت کشور امری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به ارمغان آورده است، تاکید کرد:امروز مشارکت در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند همراه با آگاهی و بصیرت محقق شود تا با دستان شما دانش آموزان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.