کد خبر : 17405
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 9:10

جشنواره دانش آموزی اقوام ایرانی در فرهنگسرای پیامبر اعظم(ص) شهرحسن آباد فشافویه

جشنواره دانش آموزی اقوام ایرانی در فرهنگسرای پیامبر اعظم(ص) شهرحسن  آباد فشافویه
جشنواره دانش آموزی اقوام ایرانی در فرهنگسرای پیامبر اعظم(ص) شهرحسن آباد

بهگزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری حسن آباد فشافویه، جشنواره دانش آموزی  اقوام ایرانی چهارشنبه در محوطه فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) با حضور مسئولان شهری،آموزش و پرورش و جمع کثیری از دانش آموزان به همراه خانواده های آنها شروع شد.

این جشنواره باهدف زنده نگه‌داشتن آداب‌ورسوم محلی و معرفی اقوام و جوامع محلی با همکاری اداره آموزش و پرورش و برای اولین بار با استفاده از ظرفیت های اولیای دانش آموزان مدارس برگزار می گردد.

جشنواره دانش آموزی اقوام ایرانی با حضور و همکاری بیش از ۳۰ مدرسه از ۱۶ اسفند لغایت ۲۰ اسفند و از ساعت ۹ الی ۲۱ این جشنواره در محوطه باز فرهنگسرای پیامبراعظم(ص) برگزار می شود.

اسفند ماه پارسال، جشنواره اقوام ایرانی در فشافویه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اقوام مختلف ایرانی و شناخت فرهنگ‌ها، آداب و رسوم آنها و بالا بردن حس شادی و نشاط بین دانش‌آموزان خانواده‌ها در بین مدارس بخش فشافویه توسط اداره آموزش و پرورش فشافویه در محل کانون شهید آوینی برگزارشد.

محمدمهدی کیوان مدیر پژوهش‌سرای جابربن حیان فشافویه در گفتگویی خبری با خبرگزاری پانا درباره این جشنواره بیان داشت که جشنواره‌ فوق با همکاری اولیا، دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد و مدارس شرکت‌کننده از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی برای برگزاری و حضور در جشنواره داشتند که این امر موجب شد جشنواره‌های منطقه در سطح بسیار بالایی برگزار شود. قطعا حضور اولیا و کمک‌های این عزیزان یکی از دلایل بالا بودن کیفیت جشنواره بوده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.