کد خبر : 2143
تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 7:35

بازدید بخشدار فشافویه از پروژه احداث کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی

بازدید بخشدار فشافویه از پروژه احداث کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی
بخشدار فشافویه، از روند پیشرفت فیزیکی کلینیک  تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در شهر حسن آباد، بازدیدکرد.

به گزارش کلینی نیوز، در این بازدید آقای سیدحمزه مدیر پروژه و آقای محمدی ناظر پروژه، با ارائه  گزارشی کامل از روند پشرفت ساخت کلینیک را تشزیح کرد.

امامی بخشدار فشافویه دراین بازدید ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران، بر حل مشکلات پیش روی پروژه از جمله (اتصال انشعاب آب شهری) و آماده شدن کامل درمانگاه، تجهیز، نیروی انسانی و افتتاح آن در دهه مبارک فجر تاکید داشت.

صدور مجوز و مراحل اداری ساخت کلینیک تامین اجتماعی در اواخر دولت دهم با پی گیری های رئوف بخشدار وقت فشافویه  و مسئولین شورای شهر حسن آباد به سر انجام رسید، افتتاح پروزه ساخت طی مراسمی با کلنگ زنی  مسئولین وقت فشافویه در اوایل دولت یازدهم شروع شد.

گفتنی است، زمین درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهر حسن آباد به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع اهدایی دکتر بهواد از شهروندان حسن آباد می باشد.

9512364789کلینیک  تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در احداث شهر حسن آباد

گفته می شود، عده ای سود جو، نام خیابان امام علی (ع) که کلینک درمانی تامین اجتماعی درآن قراردارد، در نقشه های محلی  که توسط این افراد تهیه شده  و مبادرت به خرید وفروش زمین می کنند، به نام خیابان بیمارستان نام گذاری شده است . تاکنون از سوی هیچ مقام مسئولی در این زمینه برخوردی صورت نگرفته است.

9512364789

کلینیک  تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در احداث شهر حسن آباد

هدایت‌الله جمالی‌پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ، در گفتگویی با روزنامه همشهری اظهارکرد: حجم قابل توجهی از جمعیت ساکن در حسن‌آباد فشافویه را  کارگران تشکیل می‌دهند و تحت پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند. احداث پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی، بخش مهمی از نیازهای درمانی آنها را با صرف هزینه‌ کم پاسخ می‌دهد.

شهرک صنعتی شمس آباد بزرگترین شهرک تولیدی و صنعتی  ایران و در خاورمیانه و فزودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این بخش قرار دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.