کد خبر : 2144
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 7:51

کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در حسن آباد

کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در حسن آباد
مراسم کلنگ زنی و شروع به کار احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در زمینی به مساحت 6000 متر مربع با حضورمدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی ومسئولین بخش فشافویه انجام شد .

کلینی نیوز در هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهر حسن آباد با حضوردکتر خسروانی نیا مدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی ، جمالی پور فرماندارشهرستان ری برزمین زده شد .

در حاشیه این مراسم آقای حسن ایلانلو رئیس شورا شهر حسن اباد با ابراز خرسندی از تأسیس یک مرکز درمانی در حسن آباد، تأکید کرد: این خواسته از درخواست‌های دیرین مردم شهر حسن آباد بوده که سالیان سال افراد زیادی پیگیر تحقق آن بوده‌اند که خوشبختانه در این دوره با همکاری مسئولان سازمان تامین اجتماعی محقق شده و ما در اینجا از خیران می‌خواهیم که مانند گذشته درخشان خود بار تاسیس و تجهیز این پروژه عام‌المنفعه را به دوش بکشند.وی افزود:افرادی که اقدام به همکاری در تأسیس این مرکز می‌کنند به نوعی در کمک به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه شریک هستند.

گفتنی است ، زمین بیمارستان و درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهر حسن آباد به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع اهدایی دکتر بهواد از شهروندان حسن آباد می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.