کد خبر : 18430
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 8:52

آیین افتتاحیه مدرسه خیر ساز شاه حسینی با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور

آیین افتتاحیه مدرسه خیر ساز شاه حسینی با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور
دبستان دخترانه خیر ساز، شاه حسنی امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل شهرستان‌های استان تهران و تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران در فشافویه افتتاح شد.

به گزارش کلینی نیوز ، رضامراد صحرایی در آیین افتتاحیه مدرسه خیّرساز شاه‌حسینی فشافویه، مدرسه را مزرعه آینده برشمرد و افزود: مدرسه هر کشوری، مزرعه آینده است و نشاط امروز، نوید یک آینده پرنشاط است. مدرسه‌ها آیینه آینده هستند و اگر این بچه‌ها بانشاط، سالم، قوی، مؤمن، بااخلاق و کارآفرین بار بیایند، جامعه آینده ما سالم، قوی، ماهر، مؤمن، بااخلاق و بانشاط خواهد بود.

براساس گزارش خبرگزاری پانا، وزیر آموزش و پرورش به فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره و اذعان کرد: کار مدرسه‌سازی، یک سنت حسنه متفاوت نسبت به کار‌های دیگر است.

صحرایی با بیان اینکه وجه متمایز این اقدام بزرگ در این بین، حضور مردم در قالب مجامع خیری است، افزود: مردم عزیز، خشت‌خشت این بنا‌ها را پایه‌گذاری کردند و از ما جلو افتادند. بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های بسیاری از مدارس سراسر کشور را خیرین پرداخت کردند و آن‌ها نشان دادند چقدر به آینده کشور اعتماد دارند. خیّر از مال و دست‌رنج خویش هدیه می‌کند و این کار، کار بسیار نیکویی در وصف خیرین است.

وی در ادامه افزود:دست‌های این خیرین عزیز بوسیدنی است و افتخار ما این است که همکار آن‌ها در این اقدام بزرگ هستیم.

وزیر آموزش و پرورش به اهمیت و اصالت خانواده خیّر شاه‌حسنی پرداخت و خاطرنشان کرد: خیّری که این مدرسه را ساخته، یک خیّر نام‌آشنا و دارای خانواده اصیل به معنای خانواده اعلای یک ایرانی، متدین و وطن‌دوست است. خانواده استاد شاه‌حسینی که تا امروز ۳۹ مدرسه توسط ایشان ساخته شده در حالی که آن‌ها پرهیز می‌کنند از اینکه دیده شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.