کد خبر : 2446
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 13:04

مشکل آب شرب، کشاورزی و صنعتی فشافویه نیازمند رسیدگی و فکر اساسی است

مشکل آب شرب، کشاورزی و صنعتی  فشافویه نیازمند رسیدگی و فکر اساسی است
ˈاسماعیل کوثریˈ با ارائه موارد مهم بازدید خود از بخش حسن آباد و فشافویه اظهارداشت: مشکل آب شرب، کشاورزی و صنعتی ( بویژه شهرک صنعتی شمس آباد ) نیازمند رسیدگی و فکر اساسی است.

کلینی نیوز- وی افزود: بحث کمربندی این منطقه که مسیر جاده قدیم قم است و بیشتر وسایل نقلیه سنگین از وسط شهر عبور می کنند و از این رو معضلات جدی برای مردم منطقه ایجاد کرده و نیازمند رسیدگی می باشد.

نماینده مردم تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات گفت: زندان و اردوگاهی که در این منطقه وجود دارد به دلیل نبود وسایل نقلیه عمومی برای تردد آزادشدگان از زندان، مردم منطقه را با مشکلات اجتماعی و فرهنگی مواجه ساخته است. باید اتوبوس یا وسیله مسافربری برای حل این مشکل در نظر گرفته شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری این نکته که طبق برنامه چهارم و پنجم توسعه باید ۷۵ درصد حمل و نقل مردم تهران و شهرستان های تابعه عمومی شود ، گفت: مساله اتوبوسرانی در این منطقه نیازمند توجه ویژه می باشد و برای حل این مشکل باید از حضور بخش خصوصی حمایت کرد.

  انتقاد صریح نماینده ولی‌فقیه در فشافویه از «حضور کم‌رنگ مسئولین» در مراسم مدافع حرم

kulayninews ir1393 4 16004

kulayninews ir1393 4 16004وی با اشاره این که درآمدهای فرودگاه امام خمینی و شهرک صنعتی شمس آباد در حد بسیار بالای است ، یادآورشد: با وجود درآمدهای هنگفت، این دو بخش هیچگونه امتیازی برای مردم شهر، علی رغم تحمل مشکلات ناشی از حضور این بنگاه های اقتصادی ، در نظر نگرفته اند واز سویی فرودگاه امام خمینی درباره توسعه فرودگاه با روستای سلمان آباد دچار مشکل و بلاتکلیفی است.

کوثری در زمینه بهداشت و درمان مردم حسن آباد گفت: در این خصوص مردم به لحاظ کمبود مراکز درمانی باید مسیر طولانی را طی کنند تا به مرکزدرمانی شهر ری دست یابند و در این زمینه باید تصمیم اساسی صورت گیرد.

  خبرنگار باید به اصول قانونی و اخلاقی پایبند باشد

درهفته  گذشته ۱۳۹۳/۴/۱۶ نمایندگان مردم شهرهای تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در قالب گروه های دو نفره به بخش های مرکزی، قلعه نو، خاوران، کهریزک و فشافویه اعزام تا با برخی از مشکلات مردمی و نیازهای منطقه از نزدیک آشنا شوند.

حسین مظفرˈ،حجت الاسلامˈحمید رساییˈ،ˈحسین طلاˈ،ˈمجتبی رحماندوستˈ،ˈسید مهدی هاشمیˈ،ˈلاله افتخاریˈ،ˈمحمد اسماعیل کوثریˈ، ˈزهره طیب زادهˈ و ˈفاطمه آلیاˈ به همراه بخشداران برای بازدید میدانی عازم مناطق شدند.

آقایان کوثری وحجت االسلام رسایی نمایندگان مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در بازدیدی ازبخش فشافویه ازنزدیک با مشکلات ابن بخش آشنا شدند، در این بازدیدامام جمعه شهرحسن آبادونماینده مقام معظم رهبری دربخش فشافویه ،آقایان عباسی بخشدارفشافویه ،ایلانلورئیس شورای شهرحسن آباد،معصوم علی رئیس شورای بخش وخاکی از معاونین بخشداری حضور داشتند.

  کشف ۳۰ دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در شهرک صنعتی شمس آباد

درپایان بازدید اعضای بازدیدکننده درمحل بخشداری فشافویه پیرامون مشکلات ازجمله ،آب شرب کشاورزی، تکمیل کمربندی  بحث وتبادل نظرکردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.