کد خبر : 2385
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 17:36

بیش از ۷۱ هزار کامیون روزانه در محور رباط کریم- حسن آباد تردد دارند

بیش از ۷۱ هزار کامیون روزانه در محور رباط کریم- حسن آباد تردد دارند
هدایت الله جمالی پور' معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این آیین گفت : برای احداث و بهره برداری از فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد (جاده قدیم تهران - قم) اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و ساخت این پروژه از سال 89 آغاز شد.

کلینی نیوزجمالی پور  که درمراسم آیین افتتاح فاز اول و دوم پروژه بهسازی و چهارخطه کردن محور رباط کریم – حسن آباد سخن می گفت افزود:روزانه بیش از ۷۱ هزار کامیون در محور حسن آباد تردد دارند که در گذشته موجب بروز تصادفات زیاد و ایجاد مشکلات و معضلات غیرقابل جبرانی می شد.

اشاره فرمانده ری   توجه به عدم تکمیل جاده کمریندی حسن آباد بود،تردد خودروهای سنگین درجاده قدیم حسن آباد – قم ،معضل اساسی  شهر حسن آباد ومردم آن است که از چندین سال گذشته جان مردم این شهررا تهدید می کند.

جاده شهر حسن آباد یک مسیر ترانزیت بین المللی است و همه وسایل نقلیه سبک و سنگین از آن تردد می کنند که به دلیل نبود بودجه برای ساخت کمربندی، بیشتر ترددها از طریق بلوار اصلی شهر حسن آباد صورت می گیرد.

احمد صابری بخشدار فشافویه در مصاحبه ای گفته است: یکی از معظلات اصلی فشافویه جاده قدیم  تهران -قم است که  هرروز شاهد بار ترافیکی کامیونهای سنگین  درشهر که در پاره ای از مواقع شاهد تصادفات منجر به مرگ در این جاده هستیم ،این جاده ازمرکز شهر حسن آباد می گذرد ،

پیش از این کریمی معاون فنی وعمرانی استانداری تهران گفته بود:با توجه به بودجه اندک دولت و پروژه های ناتمام ، اجرای پروژه کمربندی  بخش فشافویه در حال حاضر امکانپذیر نمی باشد .

آشتیانی شهردار حسن آباد در مصاحبه ای  اجرای طرح احداث جاده کمربندی شهر حسن آباد به علت نبود اعتبار متوقف مانده است ، احداث این جاده به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که شهرداری حسن آباد به تنهایی قادر به تامین آن نیست.

آقای جمالی پورضمن اشاره به مطالبات بحق مردم از دولت تدبیر و امید و همت این دولت برای رفع مشکلات آنها، خاطر نشان کرد: دولت با همه توان و ظرفیت های موجود در این خصوص گام برداشته و از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم در خصوص رفع موانع و مشکلات مردم شهرستان ری دستورات لازم و فوری را صادر نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به مشکل حریم شهرستان ری و قرار گرفتن این شهرستان به عنوان منطقه ۲۰ شهرداری تهران، از مسوولین خواست تا با عنایت به قانون تقسیمات کشوری و اجرای بحق آن ، مدیریت شهری حریم شهرستان ویژه ری، مستقل شود.

بیتشر بخوانید:

کمربندی شهر حسن آباد در انتظار تامین بودجه
جاده قدیم تهران-قم یکی ازشریانهای اصلی کشورنیازمند توجه جدی مسوولان است
وجود محور قدیم تهران قم مشکلات امنیتی و انتظامی را به بار آورده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »