کد خبر : 1886
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 10:49

فرماندار ویژه شهرستان ری:

بخش فشافویه از ظرفیت و پتانسیل خاصی برای توسعه برخودار است.

بخش فشافویه از ظرفیت و پتانسیل خاصی برای توسعه برخودار است.
اولین جلسه شورای اداری بخش فشافویه در سال ۹۸  با حضور اسماعیلی راد معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری  با هدف برسی مشکلات و معضلات بخش فشافویه، در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

 

به گزارش کلینی نیوز، دکتر احمد اسماعیلی راد معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در اولین جلسه شورای اداری بخش فشافویه، با بیان اینکه بخش فشافویه از ظرفیت های زیادی برای توسعه برخودار است گفت: مسائل و مشکلات بخش فشافویه را به صورت جدی در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش کانال تلگرامی اطلاع رسانی ندای فشافویه بخشداری فشافویه ، وی با اشاره به اینکه بخشدار، شهردار و دیگر مسئولان محلی باید انجام کارهای عمرانی و مسئولیت های سازمانی خود را از تریبون های مختلف گزارش و عملکرد خود و دولت را به مردم بازگو کنند تا افکار عمومی جامعه به خوبی در جریان امور کشور قرار گیرد گفت: با توجه به اینکه تمامی بودجه های اختصاص داده شده به شهرستان ری با تایید شوراهای اسلامی شهر و روستا هزینه شده است، لذا اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل اینکه با رای مستقیم مردم به روی کار آمده اند در کنار بیان نقاط ضعف به مسئولان، باید مردم را در جریان اقدامات دولت نیز قرار دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد؛ خوشبختانه طی بررسی های صورت گرفته از سوی بازرسین فرمانداری عملکرد مسئولین بخش فشافویه مثبت ارزیابی شده است و با توجه به اینکه در حال حاظر شرایط دولت شرایط عادی نیست و در زمان جنگ اقتصادی به سر می بریم، لذا مسئولینی که در شرایط حال حاضر با تمام تلاش در حال خدمتگذاری می باشند ایثار گران عرصه اقتصادی و جهادگران مبارزه با استعمار می باشند.

دکتر اسماعیلی راد در پایان بیان کرد:مشکلات بخش حسن آباد فشافویه از جمله؛ ارتقای کیفیت آب شرب شهر حسن آباد، احداث کمربندی، احداث ایستگاه مترو، تجهیز و تامین نیروی انسانی کلینیک تامین اجتماعی و حل مشکلات زندان بزرگ تهران که توسط مسئولین در جلسه مطرح شد را در دستور کار مدیریت جدید فرمانداری ری قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگارکلینی نیوز، جاده اصلی شهر حسن آباد، یک مسیر ترانزیت بین المللی است و شاهراه ارتباطی ۱۸ استان جنوبی با پایتخت و جزو مسیرهای پرتردد کشور محسوب می شود، همه وسایل نقلیه سبک و سنگین از آن تردد می کنند. بیشترین ترددها از طریق بلوار اصلی  این شهر انجام می پذیرد.

روزانه تعداد زیادی خودروی سنگین از جاده اصلی شهرحسن آباد عبور می کنند که علاوه بر بار ترافیکی بالا در این منطقه، موجب شده تا تردد این خودروها خطری برای جان مردم به حساب بیاید.

بنا به گفته آقای علی رضا زندی، رئیس شورای شهرحسن آباد، در مصاحبه ای که با خبرگزاری ایرنا در فرودین امسال اظهارکرد: مصوبه کمربندی این شهر در سفر رئیس جمهوری به جنوب پایتخت در سال ۱۳۹۴ تصویب شده است و قرار بود این طرح با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال آغاز شود، ولی هم اکنون با گذشت چهار سال از آن زمان بحث های ضد و نقیضی در مورد این مصوبه وجود دارد.
رئیس شورای شهر حسن آباد مدعی شد که این طرح تصویب شده، ولی معاون فرماندار به همراه بخشدار وجود چنین مصوبه ای را کاملا رد می کنند.

فیض الله امامی بخشدار فشافویه نیز تایید کرده است، هیچ گونه مصوبه ای درخصوص احداث کنار گذرحسن آباد فشافویه درسفر استانی ریاست جمهوری تصویب نشده است، اظهار داشت:شهرداری حسن آباد ۲ کمربندی کوتاه در برخی نقاط شهر ایجاد کرده که اثر چندانی در کاهش ترافیک و عبور کامیون های سطح شهر ندارد.

گفته می شود در سال ۱۳۹۲ احداث کمربندی توسط کارشناسان وزارت راه و مشکن شهرسازی مورد قبول قرار نگرفته است، شورای شهر حسن آباد، از بودجه شهر اقدام به احداث کمربندی موقت، بلوار شهید چمران به سمت جاده قدیم قم کرده است.

با توجه به ممنوعیت ورود کامیون و وسایل سنگین به داخل شهرحسن آباد و مسیر جایگزین آن کمربندی بلوار شهید چمران به سمت جاده قدیم قم، بدلیل عدم کنترل پلیس راه در مبادی ورودی شهر، خودروهای سنگین از درون شهر حسن آباد رفت و آمد می کنند که باعث حوادث رانندگی و ترافیک سنگین در سطح شهر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »