کد خبر : 15982
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 11:37

رئیس شورای شهرحسن در دیدار با امام جمعه شهر حسن آباد؛مطالبات کلان از تریبون نماز جمعه بیان شود

رئیس شورای شهرحسن در دیدار با امام جمعه شهر حسن آباد؛مطالبات کلان از تریبون نماز جمعه بیان شود
رئیس شورای شهرحسن اباد: مطالبات کلان از تریبون نماز جمعه بیان شود

به گزارش کلینی نیوز، روزشنبه دوم دی ماه، امام جمعه شهر حسن آباد فشافویه با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد و با حضور شهردار و معاونین شهرداری حسن آباد در محل  شورای اسلامی درخصوص مسائل و مشکلات درحوزه‌های مختلف شهری تبادل نظر انجام گرفت.
بنا به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد، حجت‌الاسلام سید حسین امیری  با بیان اینکه امروز توفیق یافتم در خدمت خدمتگزاران مردم باشم اظهارداشت که ما باید به نیرو‌های کار آمد انگیزه دهیم و در جهت مشکلات مردم قدم برداریم و از همه خدمتگزاران خواهانم همیشه مسائل و مشکلات مردم و شهر را مقدم بر مسائل و مشکلات شخص قلمداد کنند.

رئیس شورای شهرحسن آباد: مطالبات کلان از تریبون نماز جمعه بیان شود
‌آقای حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از حضور امام جمعه در شورای اسلامی شهرحسن آباد گفت: بعضی از مشکلات و مسائل شهر که از دغدغه‌های مشترک شورا، شهرداری و امام جمعه است که امیدواریم در راستای آنها بتوانیم گام‌های موثری برای مردم از مطالبه‌گری در تریبون نماز جمعه از مدیران استانی و شهرستان برداریم.

 

مطالبات کلان مد نظر رئیس شورای اسلامی حسن آباد چه بود که بایستی از تریبن نمازجمعه اعلام شود

رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد  درجلسه شورای اداری شهرستان ری با تاکید بر بحث سلامت و درمان مردم منطقه و مطالبات شهروندان در این خصوص اینگونه برشمردبود:

۱- عموم مردم به طور جدی در بحث درمان درخواست رسیدگی به وضعیت را دارند و یکی از مهمترین درخواست های مردم درباره درمانگاه تامین اجتماعی است که ارائه خدمات تخصصی و شبانه روزی بشود چراکه فاصله نزدیکترین بیمارستان به شهر حسن آباد ۳۵ کیلومتر است و در مواقع اورژانسی خطرات زیادی برای بیمار دارد.

۲- عبور ۱۷ استان از مسیر مرکزی شهر باعث شده هر ساله میلیاردها تومان هزینه آسفالت بلوار اصلی شهر شود که این امر سبب گردیده تا بودجه و اعتباراتی که شهرداری باید به موضوعات دیگر اختصاص بدهد را صرف بازسازی آسفالت مسیر کند.

آقای ایلانلو افزود: طرح مطالعاتی احداث کمربندی حدود ۱۰ سال پیش تهیه شده و در اداره راه و ترابری موجود است ولی هیچ عملیات اجرایی انجام نشده است.

۳- در حاضر آب مصرفی شهر از طریق چاه در حال تامین است اما نکته‌ای که هست در زمان فرمانداران قبل قول‌هایی داده شد که طرحی به عنوان رینگ قمر بنی هاشم تهیه و اقدام مطالعاتی آن انجام شده است و اعتبار اولیه هم برای انتقال آب اختصاص داده شده است اما متاسفانه هنوز هیچگونه عملیات اجرایی در این باره صورت نگرفته است.

۴- موضوع حمل و نقل را از مشکلات مهم در منطقه تلقی کرد و گفت : سفری که آقای رئیس جمهور به شهر حسن آباد داشتند این مسئله عنوان شد و درخواست کردند که طرح مطالعاتی انتقال خط مترو به حسن آباد انجام شود تا مردم هم بتوانند از امکانات حمل و نقل بهره‌مند شوند و البته قول مساعد در خصوص ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز داده شده بود که هنوز به این مسئله هم توجهی نشده است، هرچند آقای شهردار در اقدامی جدید نسبت به خرید ۵ دستگاه مینی بوس اقدام نموده و در مرحله پلاک گذاری است و به زودی به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شود.

۵- یکی از گلایه‌های عموم مردم حسن آباد بحث کوچک شدن و بی‌کیفیت بودن نان می‌باشد.

۶-نبودن اتاق اصناف نیز یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم شهر حسن آباد است و مردم از قیمت و کیفیت ناراضی هستند و باید برای رسیدگی گشت تعزیرات و نظارت جدی بر گران فروشی انجام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »