کد خبر : 14852
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 8:46

سه مدیر حاضر در آیین هنجار شکنانه روز پزشک آمل برکنار شدند

سه مدیر حاضر در آیین هنجار شکنانه روز پزشک آمل برکنار شدند
پس از کشف حجاب یک پرشک در همایش تجلیل از پرشکان نمونه این شهرستان رئیس دانشکاه علوم پزشکی مازندران مدیران شرکت کننده در این مراسم را برکنار کرد.

به گزارش کلینی نیوز،  مدیران سه نهاد «شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل»، «دانشکده مامایی و پرستاری حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس پزشکی» و «بیمارستان‌ خمینی» برکنار شدند.

این تغییرات به علت حضور مسئولان در همایشی بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب در مراسم روز پزشک در آمل مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.

گفته می شود که پزشک قانون شکن بدون حجاب به عنوان پزشک نمونه در این مراسم شرکت کرده بود. اما پس از این مراسم، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که پروانه طبابت این پزشک زن در آمل، به دلیل نداشتن حجاب اجباری تعلیق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد که مدیران حاضر در همایش تجلیل از پزشکان نمونه آمل، به دلیل این اقدام هنجارشکنانه به هیات تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند و تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف توسط نظام پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

پیشتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به سوابق قبلی این پزشک خانم ، پرونده عضویت هیات علمی ایشان جهت انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت به هیات انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد.

علی مظفرپور افزود: همچنین برای جلوگیری از حضور وی در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان، ممنوعیت ورود این فرد به دانشگاه تا صدور رای نیز ابلاغ شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.