کد خبر : 1447
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 - 10:05

واگذاری ۴ دستگاه اتوبوس درون‌شهری به شهر حسن‌آباد

واگذاری ۴ دستگاه اتوبوس درون‌شهری به شهر حسن‌آباد
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ۴ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران در مسیر ایستگاه متروی شاهد، حسن‌آباد فشافویه اختصاص داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد؛ شیرزاد یعقوبی شهردارحسن‌آباد در مراسم امضای تفاهم نامه واگداری اتوبوس ها اظهار داشت:یکی از مطالبات مردم شریف حسن‌آباد، اتوبوس درون‌شهری است

وی افزود، با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری در جلسات مطرح‌شدن در جلسه کارگروه رسانه شورای شهرستان ری و پیگیری مجدانه جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری که جا دارد از پیگیری‌های ایشان تشکر و قدردانی نماییم.

یعقوبی افزود:خوشبختانه این امر تحقق یافت و صبح امروز کلید ۴ دستگاه اتوبوس درون‌شهری طی امضاء تفاهم‌نامه رسمی بین مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران و شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد جهت کمک به رفت‌وآمد مردم شریف حسن‌آباد فشافویه، رسما در اختیار شهرداری حسن‌آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شهر حسن آباد فاقد حمل و نقل عمومی است

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد در گفت‌وگو باخبرنگار فارس گفته:شهرهای زیریک صدهزارنفرنمی توانند اتوبوسرانی داشته باشندکه این موضوع معضلی برای شهرحسن آباد است، لذا بایدپیگیری شود تا اتوبوس از شهرداری تهران به شهرحسن آباد منتقل شود.

در آذرماه سال ۱۳۹۲ شورای ترافیک بخش فشافویه با حضور آقایان حسن ایلانلو رئیس فعلی شورای شهر حسن‌آباد، آقای رئوف بخشدار وقت فشافویه، آشتیانی شهردار وقت و جمعی از رانندگان و نماینده شرکت خصوصی بیسیم ایرانیان در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

در این جلسه یکی از علت های جمع آوری خطوط اتوبوسرانی در مسیر حسن آباد به سمت شهرری ، عدم جاده مناسب و عبور سخت از گردنه صعب‌العبور  آراد کوه برای اتوبوس شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه  در مسیر رفت‌ و برگشت اعلام شد.

گفتنی است، مقصد نهایی مسافرین شهر حسن آباد آرادکوه، شور آباد،کهریزک،باقرشهر و شهر ری است

معلوم نیست که آیا مسیر اتوبوس رانی از بزرگراه تهران -قم است و یا از جاده قدیم تهران -قم و عبور از گردنه نه چندان مناسب آرادکوه برای اتوبوس های شرکت واحد اتوبوس رانی خواهد بود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.