کد خبر : 117
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 11:19

نشست صمیمانه شهردار با معتمدین هیئت‌امنای مساجد شهر حسن‌آباد

نشست صمیمانه شهردار با معتمدین هیئت‌امنای مساجد شهر حسن‌آباد
نشست صمیمانه شهردار حسن آباد با معتمدین هیئت‌امنای مساجد شهر حسن‌آباد با هدف هم اندیشی وحل مشکلات "بدون فاصله گذاری اجتماعی درپیک ششم کرونا" برگزارشد.

به گزارش کلینی نیوز به  نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد: عصر روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه اولین نشست صمیمانه‌ای در شهرداری حسن‌آباد به میزبانی شیرزاد یعقوبی شهردار و با حضور حجت‌الاسلام درگاهی امام‌جمعه فشافویه، حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر، مهدی ایلانلو عضو شورای اسلامی شهر و معتمدین و هیئت‌امنای مساجد در فضایی دوستانه در شهرداری برگزار شد.

در این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از حضور معتمدین و هیئت‌امنای مساجد شهر، گزارشی از برنامه‌های انجام‌شده و در دستور کار شهرداری را بیان نمودند و در ادامه ضمن آمادگی دریافت تذکرات و انتقادات از سوی شهروندان به وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم تأکید و ضمن فصل الخطاب دانستن قانون در منشور مدیریت شهری خود را ملزم به رعایت عمل به این سیره و پیگیری خواسته‌ها و مشکلات شهروندان دانستند.

نشستی که درآن فاصله گذاری اجتماعی  برای مبارزه با شیوع کرونا ساده انگاری شده بود

نشست صمیمانه شهردار حسن آباد با معتمدین هیئت‌امنای مساجد شهر حسن‌آباد، در حالی برگزار شد که ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار داشت که شهرهای استان تهران در وضعیت قرمز اعلام شده بود و آمار تلفات ویروس کرونا سه رقمی در کشور اعلام شده است.

براساس بخشنامه دولت ایران که در سال ۱۳۹۸ با شیوع کرونا  صادر شد، کلیه دستگاههای اجرایی را از برگزاری همایش ها، جلسات عمومی، برنامه های آموزشی و نشست های تخصصی به صورت حضوری خودداری کنند و این گونه موارد را در حد ضرورت و با استفاده از امکانات و فناوری های ارتباط غیر حضوری از قبیل وبینار، ویدئو کنفرانس، شبکه های اجتماعی و آموزش های مجازی و نظائر آنها انجام دهند.

 نیمه کاره ماندن بنای دو مسجد در شهر حسن آباد

براساس گفته رئیس شورای شورای شهر حسن آباد، فصل الخطاب دانستن قانون در منشور مدیریت شهری، در بند ۲۲ ماده ۵۵ قانون وظایف شهرداریها آمده است: حفظ ابنیه مساجد  یکی از وظایف شهرداری است، مسجد امام حسین (ع) درمیدان شیخ کلینی (ره) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در بلوار امام(ع) که به یاری شهروندان خیر شهرحسن آباد بنا شده، بدلیل مشکلات مالی بصورت نیمه کاره رها شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »