کد خبر : 78
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 9:36

سخنگوی محور دیاله در بسیج مردمی عراق اعلام کرد:

۵ مخفیگاه تروریست های داعش در بعقوبه عراق کشف شد

۵ مخفیگاه تروریست های داعش در بعقوبه عراق کشف شد
نیروهای بسیج مردمی عراق پس از هماهنگی اطلاعاتی با ارتش از خنثی سازی 5 حمله تروریستی در بعقوبه و حومه آن خبر دادند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «صادق الحسینی» سخنگوی محور دیاله در بسیج مردمی در گفتگو با خبرگزاری المعلومه گفت: هماهنگی اطلاعاتی با نیروهای ارتش در مرزهای دیاله بسیار موثر بوده و طی مدت کوتاهی به مصادره پنج مخفیگاه تروریست های داعش کمک کرد. این اماکن حاوی بمب ها و مواد منفجره و تجهیزات آماده برای حملات به بعقوبه و حومه آن بودند.

الحسینی افزود: تغییر فرمانده عملیات دیاله و المجی با فرمانده جدید، که به اماکن خطر در بخش ها آشنا بود و هماهنگی بسیار زیادی با بسیج مردمی طی عملیات آزادسازی پس از ۲۰۱۴ داشت؛ بزرگترین انگیزه برای هماهنگی اطلاعاتی در مقابله با باندهای خفته(غیر فعال) داعش و دستیابی به نتایج مهم در گذشته بود.

  اعلام جزئیات صدور گذرنامه زیارتی اربعین از سوی نیروی انتظامی ایران

وی خاطر نشان کرد هماهنگی اطلاعاتی میان بسیج مردمی و ارتش در چندین بخش از طریق حملات موثر به ثمر نشست و بر اثر این حملات کانونهای مخفی بسیار خطرناک ( داعش) همانند آنچه که در دشت های المرادیه در جنوب غرب بعقوبه اتفاق افتاد، کشف شد.

شش تیپ بسیج مردمی در دیاله مستقر هستند و وظایف امنیتی مهم و موثری را برای دفع خطر تروریسم و حمایت از شهرها و روستاهای آزاد شده انجام می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.