کد خبر : 18114
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 14:06

مشاور عالی رهبرجمهوری اسلامی ایران:هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست

مشاور عالی رهبرجمهوری اسلامی ایران:هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست
سرلشکر صفوی گفت: دیگر هیچ‌یک از سفارت‌های ا رژیم صهیونیستی در امنیت نیست؛ این رژیم تاکنون ۲۸ سفارتخانه را تعطیل کرده است

به گزارش کلینی نیوز به نقل از رسانه های ایران، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی اعلام کرد:‌ دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست؛ تا دیروز ۲۷ سفارتخانه رژیم تعطیل شده‌اند از جمله در مصر، اردن، بحرین و ترکیه این اتفاق از ترس رخ داده است و مفهومش آن است که مقابله با این رژیم سفاک یک حق قانونی و مشروع است.

 رحیم صفوی در ادامه افزود:‌ رهبر انقلاب با قدرت سیلی پشیمان‌کننده‌ای را وعده داده‌اند؛ جبهه مقاومت آماده است؛ باید منتظر زمان باشیم.

وی تاکید کرد: تعجب‌آور است که آمریکا و دیگر کشورهای حامی رژیم جنایتکار تا دیروز جنایت و حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم نکردند. البته سازمان ملل و بسیاری از کشورها و سازمان‌ها این اقدام را محکوم کردند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان این‌که «ایران در زمینه حمله به کنسولگری ایران در دمشق رسماً اعلام مواضع کرده است»، اظهار کرد: رهبر انقلاب با قدرت سیلی پشیمان‌کننده‌ای را وعده داده‌اند. جبهه مقاومت آماده است؛ اینکه چگونه خواهد شد، باید منتظر زمان باشیم ولی همین اعلام مواضع ایران و جبهه مقاومت باعث چنان وحشت و ترس صهیونیست‌ها شده که ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیستی به‌ویژه از شمال فلسطین که همان جنوب لبنان است از شهرک‌ها فرار کردند و به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هجوم آوردند و حتی موتور برق خریدند و عده‌ای هم فرار کردند.

وی تصریح کرد: سایه ترش و وحشت در سرزمین‌های اشغالی سایه انداخته و صهیونیست‌ها هر شب خواب مردن می‌بینند؛ آنان ترسوترین آدم‌ها هستند هرچند ما آنان را انسان نمی‌شناسیم.

به گزارش رسانه حکومتی انگلیس بی بی سی،  هنوز نشانه مشخصی از اقدام نظامی مستقیم ایران علیه کشور رژیم صهیونیستی دیده نمی‌شود، تهدید احتمالی در این کشور جدی گرفته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تمام مرخصی‌ها در یگان‌های رزمی را لغو کرده و نیروهای ذخیره را برای تقویت واحدهای دفاع هوایی‌اش فراخوانده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از منابع آگاه گزارش داده که سفارتخانه‌های اسرائیل در سراسر جهان با سطح هشدار بالا در برابر تهدید احتمالی علیه دیپلمات‌هایش در آماده‌باش هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.