کد خبر : 18160
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 9:31

رهبر انقلاب ایران حمله تروریستی به کنسولگری را «حمله به خاک ایران» خواند و گفت اسرائیل «تنبیه» خواهد شد

رهبر انقلاب ایران حمله تروریستی به کنسولگری را «حمله به خاک ایران» خواند و گفت اسرائیل «تنبیه» خواهد شد
آیت الله خامنه ای در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفتند که رژیم صهیونیستی در ماجرای حمله به کنسولگری باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد

 به گزارش کلینی نیوز به نقل از رسانه های ایران، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند، خاطرنشان کردند: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.

آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی خود در مصلای تهران همچنین گفت: «وقتی صهیونیست‌ها به کنسولگری ما حمله کردند یعنی به خاک ما حمله کردند.»

در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در پایتخت سوریه هفت عضو سپاه از جمله دو فرمانده ارشد نیروی قدس به شهادت رسیدند.

آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بعد از حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفته بود «اسرائیل را پشیمان خواهیم کرد» و حسین سلامی فرمانده سپاه هم از «تنبیه اسرائیل» سخن گفته بود.

آیت الله  خامنه‌ای در عین حال با انتقاد از دولت‌های غربی گفت برخی از آنها نه تنها مانع جنگ در غزه نشدند بلکه از آن حمایت هم کردند. او مشخصا آمریکا و بریتانیا را «ظالم و مستکبر» خواند.

رسانه‌های صهیونیستی، از جمله تایمز اسرائیل هم به‌طور گسترده بیانات امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی تهران را منتشر کردند.

روزنامه جروزالم‌پست در این باره نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه خواستار پاسخ به حمله هوایی اخیر به کنسولگری ایران در سوریه که معتقد است کار اسرائیل بوده است، شد.

همچنین شبکه خبری الجزیره به‌طور کامل بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر را منتشر کرد و گزارش داد: آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی خود به مناسبت عید فطر، غرب و رژیم صهیونیستی را برای جنایات علیه مردم فلسطین در غزه مورد سرزنش قرار داد و گفت که حمله به کنسولگری ایران حمله به خاک کشور است.

الجزیره افزود: رهبری ایران همچنین گفت که این رژیم شرور با این حمله مرتکب اشتباه شد و برای آن مجازات خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.