کد خبر : 75
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 8:10

امام جمعه شهر حسن آباد فشافویه:

امام جمعه حسن آباد فشافویه:سازش با استکبار به نفع مردم نیست

امام جمعه حسن آباد فشافویه:سازش با استکبار به نفع مردم نیست
تجربه عینی را می‌توان برایش در طول دهه‌های گذشته نمونه‌های زیادی را یافت که ناکارآمدی سازش را به‌خوبی نشان می‌دهند.استکبار ذاتاً به دنبال استعمار است.

 به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه فشافویه: حجت‌الاسلام میثم درگاهی امام‌جمعه شهر حسن آباد درخطبه‌های روز ۶ اسفنداین هفته این شهراظهار داشت: این روزها که مذاکرات وین در مسیری درست در جریان است، جریان تحریف درصدد برجسته‌سازی “گفتمان سازش” برآمده و یکی از بهترین راه‌ها برای تبیین “گفتمان مقاومت” و “کارآمدی” آن باز روایی و تحلیل، نمونه‌های مشابه در جهان و بخصوص غرب آسیا است.

وی یا اشاره به ‌نتیجه مذاکره و سازش افزود: این موضوع هم دلیل عقلی دارد و هم تجربه عینی اما دلیل عقلی که پرواضح است ولی بعضی‌ها نمی‌خواهند بفهمند، این است که استکبار ذاتاً به دنبال استعمار است و سازش با او یعنی سوارشدن استکبار بر گرده مردم، اگر استکبار دست از این کار بردارد دیگر استکبار نیست و این محال است ، تجربه عینی را می‌توان برایش در طول دهه‌های گذشته نمونه‌های زیادی را یافت که ناکارآمدی سازش را به‌خوبی نشان می‌دهند.استکبار ذاتاً به دنبال استعمار است و سازش با او یعنی سوارشدن استکبار بر گرده مردم.

  ۲۹ فقره ساخت وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بخش فشافویه تخریب شد

بیشتر بخوانید:

هوای سرد وین و اطلاع‌رسانی سردتر از مذاکرات هسته‌ای
درخواست ایران از غرب: مذاکرات هسته‌ای را رسانه‌ای نکنید
پلمپ سانتریفیوژهای ایرانی جایگزین تضمین‌ها می‌شود؟
امیرعبداللهیان: ایران برای تبادل زندانی با آمریکا آماده است

امام‌جمعه شهر حسن آباد در ادامه افزود: مذاکره زمانی می‌تواند منافع یک کشور را محقق سازد که از درون گفتمان مقاومت بیرون آمده باشد، لذا مسئولین مذاکرات هرگز نباید دست از گفتمان مقاومت بردارند که تا به امروز در این دولت بر همین منوال جلو رفته‌اند و اگر پیش روند قطعاً پیروزیم.
سخنان  امام جمعه شهر حسن آباد  فشافویه در حالی ایراد می شود که مذاکرات  وین به نقطه پایانی آن نزدیک می شود، خبرگزاریها از تضمین های ایران به طرف آمریکایی خبر داده اند.

  بزودي اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی فشافويه افتتاح مي شود

براساس توافق ایران ، هر زمان که آمریکا از برجام خارج شود، ایران هم بلافاصله با فک پلمپ استفاده از سانترفیوژهای پیشرفته را از سر خواهد گرفت.

خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که بر اساس پیش‌نویس اولیه توافق مذاکرات وین، آزاد‌سازی زندانیان غربی در ایران و آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران، از جمله نخستین گام‌های احیای برجام خواهند بود. ایاران این موضوع را تکذیب کرد.

آقای امیرعبداللهیان  وز یر امور خارجه ایران در مصاحبه که با یورونیوزگفته است: «ما معتقدیم که تبادل زندانیان یک مساله بشردوستانه است … این موضوع به توافق هسته‌ای ارتباط ندارد. ما می‌توانیم این کار را فورا انجام بدهیم.»

  گروگانگیران حسن آباد دستگیر شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.