کد خبر : 2218
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 14:35

کلنگ زنی ساختمان جدیدشعبه فشافویه/فشافویه نیازمندکلینیک و بیمارستان است

کلنگ زنی ساختمان جدیدشعبه فشافویه/فشافویه نیازمندکلینیک و بیمارستان است
همزمان با هفته دولت مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید شعبه تامین اجتماعی فشافویه درشهر حسن آباد برگزار شد.

 

به گزارش کلینی نیوز، داریوش صالح پور مدیرکل شهرستانهای استان تهران در این مراسم گفت: مدت زمان اجرای این پروژه ثبت شده ١٨ (ماه) است و سعی داریم برای رفاه مردم و بیمه شدگان، این ساختمان چند ماه زودتر افتتاح شود.

اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی درادامه افزود: پروژه مذکورکه به مساحت ٣١٢٠ متر مربع خواهد بود و با بهره برداری از آن نه تنها خدمت رسانی به ساکنین منطقه سهل تر می شود بلکه در پروژه مذکور به رفاه کارکنان و همچنین ایجاد محیطی در خورشأن مراجعین و با رعایت استانداردهای روز و متعارف مورد توجه قرار گرفته است.

  مردم ما را چوپان دروغگو خطاب می کنند

شعبه فشافویه از شعب تیپ یک ممتاز  بوده و در حال حاضر دارای تعداد۵١ هزار و ۶٣٣ نفر بیمه شده و ١٢۶۶ نفر مستمر بگیر و ۴٩ نفر پرسنل مشغول فعالیت  است.

براساس آخرین سرشماری کشورشهر حسن آباد بالغ بر ۴۳هزارجمعیت فاقد هرگونه بیمارستان و کلینیک درمانی تامین اجتماعی است، در سالهای گذشته کلنگ احداث ساختمان کلینیک سازمان تامین اجتماعی در شهر حسن آباد با حضور مسئولین استانی وشهرستانی زده شده است ،  تاکنون پیشرفت فیزیکی مشاهده نشده  است.

شهر صنعتی شمس آباد با ۱۸هزارپرسنل و شهرک فرودگاهی امام خمینی (ه) دربخش فشافویه قراردارد.

  دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری باامام جمعه شهرحسن آباد

این مراسم با حضور حجت الاسلام استیری نمانیده ولی فقیه در فشافویه و امام جمعه شهر حسن آباد، مهندس ضیایی بخشدارفشافویه، آریا رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی،  مدیران شهرک های صنعتی و سایر مقامات محلی به همراه مدیرکل استان و نمایندگان شرکت خانه سازی و سایر مدعوین برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.