کد خبر : 12333
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 15:35

مقام ارشد پنتاگون:نگرانی آمریکا از گسترش روابط دولت‌های ایران، روسیه و سوریه

مقام ارشد پنتاگون:نگرانی آمریکا از گسترش روابط دولت‌های ایران، روسیه و سوریه
یک مقام ارشد دفاعی ایالات متحده روز جمعه ۲۳ تیرماه اعلام کرد‌ ایالات متحده از گسترش روابط میان ایران، روسیه و سوریه در سراسر خاورمیانه به شدت نگران است.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از بخش انگلیسی صدای آمریکا، این مقام ارشد پنتاگون گفت: ایالات متحده در حال بررسی برخی گزینه‌های نظامی برای مقابله با تجاوزات فزاینده روسیه در آسمان سوریه است که تلاش‌ها برای حمله به یکی از رهبران گروه داعش در آخر هفته گذشته را پیچیده کرد.

به گفته او، فعالیت نظامی روسیه که از ماه مارس بر تعداد و حملات آن افزوده شده، نتیجه افزایش همکاری و هماهنگی مسکو، تهران و دولت سوریه با هدف فشار بر آمریکا برای خروج از سوریه است.

این مقام ارشد دفاعی ایالات متحده در ادامه گفت: ایالات متحده شاهد همکاری، برنامه‌ریزی و اشتراک بیشتر اطلاعاتی بوده که عمدتاً بین رهبران میانی روسیه و نیروی قدس سپاه در سوریه و با هدف تحت فشار قرار دادن ایالات متحده برای خروج از سوریه انجام شده است.

  نانسی پلوسی به دلیل حمایت از سقط جنین از شرکت در مراسم عشاء ربانی محروم شد

حدود ۹۰۰ نیروی اشغالگر آمریکایی در الشدادی، رمیلان و دو میدان نفتی العمر و کانیکو که در اشغال نیروهای آمریکایی قرار دارند، حضوز دارنند

ارتش متجاوز آمریکا که تحت نام ائتلاف بین المللی به شکل غیر قانونی در خاک سوریه به سر می‌برد

مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان «قسد» تحت حمایت آن‌ها در الحسکه و دیگر مناطق شمالی سوریه، همواره شاهد اعتراضات شهروندان سوری به حضور اقدامات تروریستی اشغالگران و شبه نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.