کد خبر : 13513
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 13:26

شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه برگزار شد
هادی حسی خانی:مسئولین و مدیران بخش فشافویه خادم خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند و خود را مدیون جانفشانی و فداکاری این عزیزان می دانند

به گزارش کلینی نیوز، صبح امروز جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش فشافویه به میزبانی بخشداری فشافویه با حضور هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، حجت الاسلام درگاهی امام جمعه فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد، سرهنگ فرهادی رئیس پلیس راه حسن آباد، سروان پایخوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی (ره)، یزدی رئیس مرکز جامع سلامت بخش فشافویه، جانشین کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، دهیاران و سایر مسئولین در محل بخشداری برگزار شد.

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در این جلسه گفت:دفاع مقدس با جانفشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام مقابل استکبار جهانی، در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت و به حماسه ای بسیار بزرگ تبدیل شد.

  سگ های ولگرد معضل جدی شهر حسن آباد است

وی دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای بهره مندی از درس عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و اظهارداشت: تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در این خصوص است.

حسین خانی  در ادامه افزود: ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس است و در این راستا تمامی ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه برای گرامیداشت شایسته هفته دفاع مقدس، اقدامات فرهنگی، برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه های مرتبط با شهدا تعامل بیش از پیش و همراهی و مشارکت لازم را داشته باشند.

بخشدار فشافویه در این نشست تاکید کرد که مسئولین و مدیران بخش فشافویه خادم خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند و خود را مدیون جانفشانی و فداکاری این عزیزان می دانند و بایستی قدردانی از این عزیزان نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در طول سال مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.