کد خبر : 2373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 14:05

شهردار حسن آباد خواستارتبدیل بخش فشافویه به شهرستان شد

شهردار حسن آباد خواستارتبدیل بخش فشافویه به شهرستان شد
شهردار حسن آباد فشافویه با اشاره به ظرفیت های این منطقه خواستار تبدیل شدن آن به شهرستان شد.

به گزارش کلینی نیوز،پایگاه اطلاع رسانی شهرداری حسن آباد، سید کاظم میری آشتیانی در مراسم تجلیل از پزشکان حسن آباد، شهرک صنعتی شمس آباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را از ظرفیت های این منطقه ذکر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری حسن آباد ،وی ادامه داد: در صورت تبدیل شدن حسن آباد به شهرستان بخش درمان و سلامت این شهر نیز متحول شده و با راه اندازی مراکز پزشکی می توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

به گزارش کلینی نیوز، در زمستان سال کذشته کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی درحسن آباد با وسعت ۶ هزار متر مربع با حضور مسئولین تامین احتماعی کلنگ زنی شد.ولی از پیشرفت کار آن  اطلاعی دردست نیست.
میری آشتیانی ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان حسن آباد ابراز امیدواری کرد که با تلاش های گسترده پزشکان این منطقه خدمات پزشکی روز به روز گسترش یافته و موجبات رضایت مردم را فراهم آورد.
دراین جلسه پزشکان حسن آباد نظرات خود را در زمینه پیشبرد اهداف سلامت و ارائه خدمات مطلوب تر عنوان نمودند و سپس با اهدای لوح سپاس شهرداری و شورای شهر از خدمات این پزشکان قدردانی شد.
بخش فشافویه شهرستان ری در استان تهران و دارای دو دهستان است.
شهرحسن آباد در۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) قرار دارد و شهرک صنعتی شمس آباد بعنوان یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی کشور، در این منطقه واقع شده است.

  مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بخش فشافویه

گفتنی است شهرک صنعتی شمس آباد وفرودگاه امام خمینی(ره) ازلحاظ امور انتظامی ، خدمات شهری و نظافتی و نیز فضای سبز مستقل از بخش فشافویه می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.