کد خبر : 2301
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 8:53

دیدار اصحاب رسانه فشافویه با امام‌جمعه حسن‌آباد

دیدار اصحاب رسانه فشافویه با امام‌جمعه حسن‌آباد
اصحاب رسانه فشافویه روز شنبه هفتم مرداد ماه، میهمان نماینده ولی‌فقیه  و امام‌جمعه شهر حسن‌آباد دردفتر امام‌جمعه بودند.

به گزارش کلینی نیوز،هدف از این دیدار، با حضور آقای فلاح مدیر اجرایی دفتر امام‌جمعه ، صیدمحمدی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی کلینی نیوز، قنبری نماینده هفته نام آوار ری در فشافویه و یوسفی مدیرمسئول ماهنامه تجربی دشت طلایی به مناسبت پنجم  مرداد ماه  برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی بود.

در این دیدار حجت‌الاسلام استیری، خبرنگاران را به‌عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولین دانست و افزود: خبرنگاران نقش مهمی در رشد و پیشرفت جامعه دارند و علاوه بر رعایت اخلاق خبرنگاری باید به محتوا و شکل و قالب خبرها توجه ویژه‌ای داشته باشند، این حلقه باید دقیق کار  خود را انجام دهد،

وی در ادامه تنظیم خبر را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در عناوین و در قالب و در محتوای باید دقت شود که چه جملاتی به کار گرفته می‌شود.
امام‌جمعه حسن‌آباد در ادامه افزود: تیتر خبر نباید طولانی باشد، بایستی کوتاه و رسا باشد.

  دستگیری سارقی در پوشش تعمیرکار شوفاژ و پکیج در شهر حسن آباد

حجت‌الاسلام استیری درباره انتشار خبر در فضای مجازی اظهار داشت: خبر نباید با تأخیر منتشر شود در آن صورت آن خبر سوخته خواهد بود.

وی از برنامه‌های شاخص فرهنگی دفتر، برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه در شهرک صنعتی شمس‌آباد، برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان درمصلی شهر، توزیع کتاب در دهه فجر با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان ری، جشنواره نمایشگاه کتاب برای اولین بار در حسن‌آباد، برگزاری مراسم اعتکاف و تأسیس کانون فرهنگی هنری و برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی و تفریحی  برشمردند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های نیز در دفتر امام‌جمعه نیز برگزارشده است  که می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش و تفسیر قرآن کریم، آموزش احکام  اشاره داشت.

  طرح شهری توانبخشی مبتنی بر جامعه در بخش فشافویه

صیدمحمدی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی کلینی نیوز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس نمازجمعه و برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، چند تقاضا را به شرح ذیل مطرح کرد، تا به اطلاع و آگاهی نمازگزاران محترم از تریبون نماز جمعه  برسد.

–  جلوگیری از تخلیه مواد سمی در پشت ساختمان پمپ‌بنزین الزهراء
–  درخواست از مسئولین بخش به‌منظور جلوگیری از تخلیه نخاله در خروجی و ورودی شهر و کنار بزرگراه تهران –قم که به زیبایی شهر لطمه وارد خواهد کرد و تأثیر مستقیمی بر مسافرین که وارد و خارج می‌شوند، می‌گذارد
–  دعوت از مدیران ارشد دولتی جهت انعکاس کاستی‌ها و سخنرانی در نماز جمعه
–  عرصه محصولات فرهنگی هنری و مایحتاج عمومی بعد از برگزاری نماز جمعه
قنبری نمایندگی  نشریه آوای : فعالیت ستاد  نمازجمعه
یوسفی مدیرمسئول ماهنامه فشافویه: فعالیت‌های فرهنگی دفتر امام‌جمعه

  کلنگ زنی ساختمان جدیدشعبه فشافویه/فشافویه نیازمندكلینیك و بیمارستان است

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه از انعکاس خطبه‌های نماز جمعه  ابراز رضایت نمود. و به‌رسم یادبود یک جلد قرآن نفیس به حاضرین اهداء  نمود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.