کد خبر : 2037
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 18:22

امام جمعه شهر حسن آباد فشافویه :

دشمنان،با تبلیغات مسموم وگسترده می خواهند یک چهره غیرواقعى از جمهوری اسلامى نشان دهند

دشمنان،با تبلیغات مسموم وگسترده می خواهند یک چهره غیرواقعى از جمهوری اسلامى نشان دهند
حجت الاسلام عبدالعلی استیری:دشمنان،باتبلیغات مسموم وگسترده همه ظرفیت‌هاى خودرابکارمى‌گیرندتایک چهره غیرواقعى ازجمهورى اسلامى نشان دهند.

به گزارش کلینی نیوز، حجت الاسلام عبدالعلی استیری در نماز جمعه بیست و هشتم دی ۹۷ فشافویه اظهار کرد : حضرت فاطمه(س) وصیت کرد که احدى از کسانى‌که به او ستم کرده‌اند در تشییع جنازه‌اش حاضر نشوند و شبانه او را دفن کنند. در حقیقت، با این وصیت‌نامه، حربه سیاسى از دست حاکمان وقت گرفته شد. آنان مى‌خواستند در مرگ آن‌حضرت با مرثیه‌سرایى و اشک و ماتم و ارادت به آن‌حضرت و تأسف از رحلت او، مخالفت‌ها و مبارزات حضرت زهرا(س) را در دفاع از حریم ولایت تحت‌الشعاع قرار دهند و خلافت غاصبانه خود را در اذهان جامعه برحق جلوه‌گر سازند اما دفن شبانه آن‌حضرت و نامشخص بودن مکان دفن ایشان، این سؤال را در میان امّت اسلامى ایجاد کرد که چرا دخت گرامى پیامبر و یگانه گوهر گران‌قدر او چنین وصیّتى کرده است؟

وی ادامه داد: با عمل به وصیّت آن‌حضرت توسط حضرت على(ع)، اذهان جامعه دچار شک و تردید شد و تا حد زیادى مشروعیت حکومت وقت زیر سؤال رفت و مظلومیت آن‌حضرت بیشتر نمایان گردید

  امام جمعه حسن آباد فشافویه:سازش با استکبار به نفع مردم نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین استیری ضمن مقایسه ایرانِ قبل و بعد از انقلاب اظهارداشت:می‌توان واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های پس از انقلاب آشکار کند فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت خوبی برای مرور، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف است. هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم، اهمیت بررسی موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها در حوزه علم و فن‌آوری بیش‌تر می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه در ادامه افزود: انقلاب اسلامى ایران در طول عمر ۴۰ ساله خود برخلاف آنچه رسانه‌ها و بنگاه‌هاى خبر پراکن دشمن علیه نظام برآمده از چنین انقلابى، تبلیغات مسموم و گسترده انجام مى‌دهند و همه ظرفیت‌هاى خود را بکار مى‌گیرند تا یک چهره غیرواقعی از جمهورى اسلامى نشان دهند و انقلاب ملت ایران را مانع پیشرفت و توسعه کشور قلمداد کرده و حس ناامیدى را به جامعه ایران تزریق کنند.
حجت‌الاسلام استیری ضمن تاکید بر تسلیم ناپذیری ملت ایران در برابر مشکلات اظهارداشت: با نگاه به آنچه در طول این ۴۰ سال در حوزه پیشرفت رخ‌داده است، این واقعیت آشکار مى‌شود برخلاف این حجم از تبلیغات منفى، ایران اسلامى به نقطه اتکا رسیده است. لذا صرف‌نظر از برخى کاستى‌هاى مقطعى در حوزه معیشت و اشتغال مردم که ازقضا، منها بسیارى از آن‌ها را باید متأثر از تلاش ۴۰ ساله دشمن براى به‌زانو درآوردن و تسلیم‌پذیری ملت ایران و انقلاب اسلامى دانست، این انقلاب نشان داده است در کنار ارزش‌هاى الهى و انسانى که رسالت اصلى انقلاب و حرکت امام خمینى (ره) بوده، در حوزه‌هاى پیشرفت کشور و دانشى که در زمان طاغوت براى همیشه دست‌نیافتنی تصور مى‌شد، در تراز اولین‌ها ظهور و بروز یافته است.
خطیب نمازجمعه افزود: در حوزه دستاوردها، مهم است که از پیشرفت، برداشتی صحیح و نزدیک به واقعیت‌ها داشته باشیم. پیشرفت وقتی محقق می‌شود که یک ملت، با توان خود، بااراده‌ی خود، با تصمیم خود، بادانش خود، با ظرفیت خود، به صفوف مقدم برسد.
به مناسبت سالگرد رحلت محدث کبیر شیعه «حاج شیخ عباس قمی» صاحب مفاتیح‌الجنان حجت‌الاسلام استیری بیان داشت: آن مرحوم توانست در طى سال‌هاى عمر بابرکت خود، بیش از هشتاد اثر را در علوم مختلف براى شیعه به یادگار گذارد که اثر برجسته «مفاتیحُ‌الجنان» به‌عنوان مهم‌ترین و معروف‌ترین اثر آن عالم ربانى است. آنچه در تمامى این کتاب‌ها مخصوصاً کتاب مفاتیح به چشم مى‌خورد، روح اخلاص، معنویت و قرب به درگاه الهى است که مدنظر آن عالم خدوم بوده و همین امر نیز سبب ماندگارى این آثار و نیز جاودانه شدن نام ایشان گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.