کد خبر : 1676
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 16:22

خرید فروش رای در پنج صندوق رای حسن آباد

خرید فروش رای در پنج صندوق رای حسن آباد
تمام گزارش‌های ارائه شده برای ما متقن بود و اگر مساله‌ی دیگری وجود دارد معترضان می‌توانند اعتراض خود را پیگیری کرده و اسناد و مدارک ارائه کنند.

12569به گزارش کلینی نیوز،محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، در خصوص ابطال ۵ صندوق رای در انتخابات شوراهای شهر حسن‌آباد گفت:‌ گزارش سیستم امنیتی، گزارش هیاتهای نظارت، گزارش بازرسان اعزام شده و گزارش تحقیقات منطقه‌ای نشان می‌دهد که در این حوزه‌ در ۵ صندوق، خرید و فروش رای انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش‌ها هیات عالی استان تهران پس از انجام بررسی، صحت این گزارش‌ها را تایید کرد و پیشنهاد ابطال را بر اساس ماده ۵۷ و ۵۸ به هیات مرکزی تحویل داد که هیات مرکزی نیز پس از انجام بررسی‌ها رای‌گیری کرد که ۵ صندوق با اکثریت آراء ابطال و موضوع به هیات مرکزی استان و فرمانداری ابلاغ شد.

  تجمع جمعی از کسبه معترض شهرحسن آباد به راه اندازی بازارچه هفتگی این شهر در بخشداری فشافویه

 

 

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد‌: تمام گزارش‌های ارائه شده برای ما متقن بود و اگر مساله‌ی دیگری وجود دارد معترضان می‌توانند اعتراض خود را پیگیری کرده و اسناد و مدارک ارائه کنند.

کولیوند همچنین در خصوص آخرین اخبار مربوط به انتخابات شوراها گفت: انتخابات شوراها در شهرهای سر پل ذهاب ، کرمانشاه، سبزوار و رزقان که بازرسینی برای بررسی گزارش‌های موجود فرستاده شده بود، تایید شد.

  یک زن سرپرست شهرداری حسن آباد فشافویه شد

گروهی از منتخبین راه یافته به شورای واعضای  شورای فعلی شهر حسن آباد فشافویه در دیداربا  اقای طلا رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان تهران ضمن ابرازتاراحتی  از ابطال آرای شهر خواستار عدم ابطال آراء حوزه شهر حسن آباد شدند.

در این دیدارکه آقایان علیرضا زندی ،حسن اینانلو، حاج محمود زندی، محمد تقی اینانلو، محسن حسینی، سید عزیز کرمانی و خانمها سفلایی و اوریات حضورداشتند، خواستارعدم ابطال آراء حوزه شهر حسن آباد شدند.

براساس آنچه توسط رئیس نظارت فشافویه تصمیم گرفته شد،پنج صندوق ازمحله های قدیم شهر حسن آباد باطل اعلام گردید.

گفتنی است ، مجموع آراء اعضای شورا شهر منتخب بالغ بر ۲۴۵۶۴نفردر مرحله اول بررسی آراء اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.