کد خبر : 6326
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 22:19

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کشور

امیر حسن علمایی

برگزاری جشن بزرگ ولایت در شهرحسن آباد

برگزاری جشن بزرگ ولایت در شهرحسن آباد
شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد از برگزاری جشن بزرگ ولایت در مجموعه ورزشی شهرداری حسن آباد( زمین چمن مصنوعی)خبر داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از امور ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد؛ شیرزاد یعقوبی ضمن تبریک عید غدیر،خبر از برگزاری «جشن بزرگ ولایت»، درشهرحسن آبادخبرداد .

شهردار حسن‌آباد گفت: غدیر روز فراموش ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بلکه بشریت دانست افزود؛ برگزاری برنامه‌هایی در این اعیاد می‌تواند ارتقاء دهنده نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان، و اعتلا بخش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه اطهار(ع) باشد.

وی افزود: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت عید غدیر، عید ولایت در دهه امامت و ولایت، در عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری (زمین چمن مصنوعی ) برگزارمی شود.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا

از ۱۲خردادماه ۱۴۰۱ که روز بدون صفر را در کشور تجربه کردیم موجی از امید در دل همه رقم خورد، اما این روزها افزایش آمار ابتلا و روند چهار رقمی شدن آن به نوعی نگران کننده است.

  در کتابخانه های فشافویه صدها نفر عضو هستند

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از افزایش رشد ۱۸ درصدی آمار عمومی کرونا در جهان خبر داد و گفت: در قلمرو مدیترانه شرقی که ایران نیز در این محدوده قرار دارد ۳۶ درصد رشد ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را شاهد هستیم و این مسایل نشان می‌دهد که با امواج جدیدی از این ویروس روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه اولین شاخص تغییر در کرونا فرایند بیماریابی است، اظهار داشت: اکنون آمار مراجعان سرپایی کرونا در کشور روند صعودی دارد و رشد ۱۳.۵ درصدی در تهران را شاهد هستیم و معتقدیم زمانی که اولین شاخص تغییر می‌کند بین سه تا چهار هفته نیز مراجعان بیمارستانی تغییر خواهند کرد پس با توجه به امواج جدید بیماری در جهان انتظار داریم در هفته‌های آینده شاهد افزایش مراجعان ناشی از ویروس کرونا باشیم.

  طرح «نهضت آسفالت مكانيزه» شهرداری حسن آباد درسال 1403

انتقاد وزیربهداشت از بی‌توجهی در استفاده از ماسک در هواپیما و وسایل نقلیه عمومی

بهرام عین‌اللهی با اشاره به بی‌توجهی نسبی ایجادشده نسبت به استفاده از ماسک و «رعایت پروتکل‌های بهداشتی»گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که در اماکن عمومی نسبت به زدن ماسک کوتاهی می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک مصوبه ماست و باید  رعایت شود. البته مردم به علت گذر زمان و خسته شدن از برخی محدودیت‌ها کمی به پروتکل‌ها بی‌توجه شده اند .

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۵۳۷۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۴۲ نفر رسیده است.

  یک زن سرپرست شهرداری حسن آباد فشافویه شد

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۴۱ هزار و ۵۳۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۷۷۴ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۶۴۰ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

آقای یعقوبی شهردار حسن‌آباد هیچ  اشاره ای به «رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا» از جمله «فاصله گذاری اجتماعی» در جشن بزرگ ولایت نکرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.