کد خبر : 7112
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 17:15

آرامگاه شیخ کلینی در روستای کلین نیازمند رسیدگی و توسعه است

آرامگاه شیخ کلینی در روستای کلین نیازمند رسیدگی و توسعه است
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظم حسنی (ع) اظهار داشت: یکی از مکان هایی که نیازمند رسیدگی و توسعه می باشد آرامگاه کلینی در روستای کلین بخش فشافویه است

به گزارش کلینی نیوز، حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظم حسنی (ع) در بازدید از آرامگاه شیخ کلینی (پدر شیخ کلینی پایه گذار شیعه و صاحب کتاب اصول کافی ) اظهارداشت:با توجه به اینکه روستای کلین در بخش فشافویه زادگاه شیخ  کلینی (ره) است و پدر بزرگوار ایشان در این مکان مدفون است باید به این ظرفیت توجه و نسبت به آشنایی نسل امروز با شخصیت برجسته شیخ کلینی (ره) اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی بخشداری فشافویه، وی درادامه افزود:جایگاه شیخ کلینی (ره) بسیار ارزشمند و والاست به نحوی که یکی از کتب اربعه شیعه متعلق به ایشان است.

  آثار باستانی حسن‌آباد فشافویه دور از چشم گردشگران

قاضی عسگر بیان داشت: در حضور اخیر ریاست محترم جمهور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در خصوص موضوعات مرتبط با گردشگری و تقویت میراث فرهنگی و مذهبی نکاتی بیان شد که طی آن رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی، این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظم حسنی (ع) اظهار داشت: یکی از مکان هایی که نیازمند رسیدگی و توسعه می باشد آرامگاه سیخ کلینی در روستای کلین بخش فشافویه است که در این خصوص فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اعلام آمادگی نموده که با مشارکت دستگاه های اجرایی و دهیاری کلین طرح توسعه آرامگاه  شیخ کلینی توسط سپاه سازندگی اجرا شود.

  فشافویه با نخستین بیمارستان 40 کیلومتر فاصله دارد

در این بازدید سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری،حجت الاسلام قاضی عسگر را همراهی می کردند.

روستای کلین زادگاه سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری است که در دیدار اخیر آقای حمید زمانی فرماندار شهرستان ری و هیات همراه از بخش فشافویه مورد بی مهری قرار گرفت .

فرماندار شهرستان ری و هیات همراه در دیدار اخیر خود از روستاهای بخش فشافویه با عبور از کنار روستای کلین و آرامگاه شیخ کلینی، بدون توقف رهسپار روستای خانلق شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.