کد خبر : 9541
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 14:25

وزارت اطلاعات ایران از انهدام چند هسته تروریستی خبر داد

وزارت اطلاعات ایران از انهدام چند هسته تروریستی خبر داد
چند هسته‌ عملیاتی تروریستی توسط نیروهای اطلاعاتی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری  ایرنا، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که نیروهای اطلاعاتی موفق شدند چند هسته‌ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی کنند.

این اطلاعیه افزود هسته‌های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنی‌های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت‌هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می‌زدند. پس از ردیابی و شناسایی هسته‌های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و به بازداشت ۱۰ عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین منجر شد.

وزارت اطلاعات ایران تصریح کرد اعضای این هسته‌ها در عملیات‌های متعدّد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره‌ای به مراکز فوق‌الاشاره پرداخته بودند و در حال طرّاحی اقدامات به مراتب شدیدتری بودند.

این اطلاعیه افزود تمام فعالیت‌های تروریستی یادشده با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در کشور آلبانی صورت گرفته و در عملیات‌ها حتی از عناصر سابقه‌دار و قدیمی گروهک منافقین که در دهه ۶۰ مورد عفو و تخفیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بودند استفاده شده است.

وزارت اطلاعات ایران بیان کرد همراه با دستگیری اعضای این شبکه، تمامی اقلام و تسلیحات و ادوات عملیات تروریستی همچون خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دست‌ساز، سلاح کمری و کوکتل‌مولوتوف، کشف و ضبط شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »