کد خبر : 8775
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 10:36

امیر حسین علمائی

تفاهم نامه ساخت مدرسه روستای کلین میان فرمانداری ری و اداره کل نوسازی مدارس امضا شد

تفاهم نامه ساخت مدرسه روستای کلین میان فرمانداری ری و اداره کل نوسازی مدارس امضا شد
تفاهم نامه ساخت مدرسه ای ایمن با مشارکت خیر مدرسه ساز و همکاری میان فرمانداری ویژه شهرری و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران امضا شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از سایت روایت اول نزدیک به فرمانداری شهرستان ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز دوشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه اعلام کرد: هیچ هدفی جز خدمت نداریم، آموزش از ارکان و نیازهای مهم کشور و شهرستان است و مردم نیز از دولت سیزدهم انتظار کار دارند.

وی به بازدیدهای مختلف انجام شده از نقاط مختلف شهرستان ری اشاره و اظهارکرد: در حین همین بازدیدها، متوجه وضعیت مدرسه ای در روستای کلین شده ایم یا دیگر مدارسی که هیچ شرایط مناسبی برای حضور دانش آموزان ندارند.

زمانی خواستار همکاری و مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران برای ساخت و بهبود مدارس این شهرستان شد و افزود: در جلب مشارکت خیران نهایت تلاش خود را به کار می گیرم.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: قطعا بدون حضور و مشارکت مردم نمی توان برنامه ها را با موفقیت پیش برد و به سرانجام رساند.

 

 

آقای ستاره دهیار روستای کلین درمصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری کلینی نیوز گفته بود: در سال ۱۳۹۹ با حضور فرماندار محترم شهرستان ری و بخشدار محترم  فشافویه و روسای آموزش پرورش فشافویه و شهرستان ری ضمن امضای تفاهم نامه ای گلنگ ساخت بنای جدید در مدرسه شیخ کلینی(ره) بر زمین زده شذ.

وی افزود: خیر مدرسه سازی هم جهت احداث بنای جدید این مدرسه اعلام آمادگی کرده بود ولی مشخص نیست چرا بعد از دوسال این اقدام به تاخیر افتاده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ورود یک خیّر برای بازسازی مدرسه ۶ کلاسه روستای کلین تصریح کرد: این خیّر ۲ سال قبل برای اصلاح و بهبود این مدرسه ورود کرده بود و فقط به خاطر سختگیری های سازمان نوسازی مدارس، از تصمیم خود عقب نشینی کرد.

زمانی ادامه داد: سختگیری های غیر قابل قبول و آیین نامه های دست و پاگیر سازمان نوسازی مانع از جلب همکاری خیّران برای ساخت و مناسب سازی مدارس می شود و روستای کلین نیز شاهد چنین بی مهری قرار گرفته است.

هنوز مخشص نشده است که تفاهم نامه  جدید نوسازی مدرسه شیخ کلینی با تفاهم نامه قبلی به چه مقدار منافات دارد.

سایت روایت اول جرئیات این نفاهم نامه را منتشر نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »