کد خبر : 8279
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 9:06

اعتراضات اخیر در ایران را «واحد۸۲۰۰» ارتش رژیم جعلی صهیونیستی طراحی کرد

اعتراضات اخیر در ایران را «واحد۸۲۰۰» ارتش رژیم جعلی صهیونیستی طراحی کرد
مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر در این‌باره نوشته است: «ماشین رسانه‌ای صهیونیستی و بازوهای آن در کشورهای عربی، جهان را برای یک زن قربانی در ایران زیر و رو و زن قربانی در فلسطین را فراموش کرد.»

به گزارش کلینی نیوز، روزنامه همشهری چاپ تهران ۶ مهرماه می نویسد:تفاوت در بازتاب ماجرای درگذشت غمبار «مهسا امینی» که دلایل فنی و تخصصی آن از سوی پزشکی‌قانونی در حال انجام است با ماجرای شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره قطر که به‌دست نیروهای صهیونیست و مقابل دوربین رسانه‌ها با اصابت گلوله سربازان صهیونیست به سرش به شهادت رسید نیز در نوع خود قابل توجه است.

فاصله کوتاه میان شهادت ابوعاقله با ماجرای مهسا امینی، تعارض در رفتارهای معترضان وطنی به مسئله مهسا امینی را به‌خوبی نشان می‌دهد. سلبریتی‌هایی که امروز در رثای امینی«یقه‌درانی» می‌کنند در ماجرای ابوعاقله «سکوت مطلق» را در پیش گرفتند و از کنار ماجرا عبور کردند.

جمال ریان، مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر در این‌باره نوشته است: «ماشین رسانه‌ای صهیونیستی و بازوهای آن در کشورهای عربی، جهان را برای یک زن قربانی در ایران زیر و رو و زن قربانی در فلسطین را فراموش کرد.»

او تأکید می‌کند: «اعتراضات اخیر در ایران را «واحد۸۲۰۰» ارتش رژیم جعلی صهیونیستی طراحی کرده که سری‌ترین واحدهای نظامی این رژیم است.»

 اتفاقی که این مجری سرشناس شبکه الجزیره از آن پرده برمی‌دارد، تأییدی است بر اظهارات چندی قبل نخست‌وزیر وقت صهیونیست‌ها که گفته بود: «این رژیم در حال اجرای دکترین سر اختاپوس در ایران است.

ما دیگر با شاخک‌ها و گروه‌های نیابتی ایران بازی نمی‌کنیم، معادله جدیدی تدوین کرده‌ایم و سر اختاپوس را هدف می‌گیریم.»

خبرگزاری تسنیم درباره واحد ۸۲۰۰ می نویسد:یکی از واحدهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که اخیرا بسیار از آن نام برده می‌شود، “واحد ۸۲۰۰” ارتش اسرائیل است. این واحد که در اصل زیر مجموعه امان (سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل) قرار دارد، وظیفه جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی، شنود، دفاع سایبری، طراحی نرم‌افزار و جمع آوری اطلاعات از فضای مجازی را بر عهده دارد.

واحد ۸۲۰۰ سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل در حقیقت واحدی است که ماموریت شنود، رمزگشایی از کدهای رایانه‌ای، جنگ و دفاع سایبری، ساخت انواع بدافزارها و هر آنچه که در حوزه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و یا ضربه زدن به سایر کشورها با استفاده از تجهیزات فنی امکان پذیر است را انجام می‌دهد.

برای رواج اندیشه های صهیونیستی و نفوذ در جهان عرب و مسموم کردن فرهنگ و تفکرات آنان و نیز ضربه زدن به ارزش‌های اخلاقی و انسانی و عقیدتی به کار گرفته شده‌اند و در واقع این جمع، یک ارتش سایبری را تشکیل داده‌اند تا در فضای مجازی اهداف خاصی را دنبال کنند.

هم‌اکنون صدها تن از اعضای این بخش از واحد ۸۲۰۰، در پوشش کاربران فضای مجازی در کشورهای مختلف جهان، مشغول شایعه پراکنی، ترور شخصیتی رهبران مستقل جهان، ایجاد درگیری‌های مذهبی و سیاسی و . . . هستند.

به نوشته روزنامه همشهری به‌نظر می‌رسد ماجرای مهسا امینی، بهانه‌ لازم را برای عملیاتی کردن این پروژه در کشور آن هم به‌دست سلبریتی‌هایی با دنبال‌کننده‌های پرشمار و اغلب جوان و احساساتی داده است.

سلبریتی‌هایی که سواد سیاسی و رسانه‌ای چندانی ندارند، بهترین مهره‌ها برای بازی صهیونیست‌ها در افکار عمومی هستند؛ بازی در زمینی از پیش طراحی‌شده برای زدن «اصل نظام» با ادعای خواست مردم!  شبکه‌هایی که با هوشیاری مأموران امنیتی تاکنون ضربات سنگینی را با دستگیری عناصر سازماندهی‌کننده آشوب در شهرهای مختلف کشور تحمل کرده‌اند.

 اما این شبکه‌ها سرهای دیگری نیز دارند؛ سرهایی که مانند افعی‌، نیششان دردناک‌تر و زخمی که برجا می‌گذارند عمیق‌تر از زخمی است که دشمن شناخته‌شده بر پیکر ایران می‌زند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »