کد خبر : 2376
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:00

بازدید سفیر فنلاند از شهر حسن آباد+ تصاویر

بازدید سفیر فنلاند از شهر حسن آباد+ تصاویر
هری کمراینن:با توجه به قابلیت های موجود در شهرک صنعتی شهر حسن آباد در زمینه های تکنولوژی حفظ محیط زیست و تصفیه آب در شهرک صنعتی حسن آباد سرمایه گذاری می کنیم.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری ، ” هری کمراینن” سفیر کشور فنلاند طی سفر به شهرستان ری ضمن بازدید از شهرک صنعتی و مراکز توریستی شهر حسن آباد فشافویه، ایران را کشوری پهناور در خاورمیانه و دارای فرهنگ غنی و تاریخ کهن و طبیعت زیبا و جذاب دانست و اظهار داشت: ظرفیت ها و قابلیت های موجود در ایران موجب اتصال و ارتباط فی مابین این کشور و فنلاند در موضوعات مختلف اقتصادی، ساسی و فرهنگی می باشد.

وی فنلاند را کشوری کوچک اما دارای تولیدات فراوان برشمرد و افزود: فنلاند آمادگی دارد تا جربیات خود را در زمینه های مختلف تولیدی ، صنعتی و آموزشی  در اختیار کشور ایران قرار دهد.

وی اظهار امیدواری کرد همکاری های متقابل بین دانشگاه های دوکشور برقرار شود و در ادامه افزود: یکی دیگر از ظرفیت هایی که موجب ارتباط و اتصال بین ایران و فنلاند می شود آموزش هایی است که در دو کشور وجود دارد که می تواند زمینه ساز همکاری های خوبی بین دوکشور باشد.

سفیر فنلاند گفت: برای فنلاند بسیار پراهمیت است که از صنایع و واحدهای تولیدی موجود در حسن آباد دیدن کرده تا زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این شهرک فراهم شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ این توافقات را نقطه عطفی برای ایجاد صلح در خاورمیانه و روابط ایران و کشورهای میانه خواند و عنوان کرد: با انجام این توافق پنجره جدیدی برای ارتباط مناسب و سازنده سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و تجاری بین ایران و دیگر کشورها گشوده خواهد شد.

سفیر فنلاند در پایان روابط سیاسی بین ایران و فنلاند را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت:امیدوارم با تعامل و همکاری دوکشور زمینه های تبادل اقتصادی و تجاری بیشتری فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.