کد خبر : 21361
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 13:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانهای جبالیا اعلام جنگ کرد + ویدیو بسته هستند

رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانهای جبالیا اعلام جنگ کرد + ویدیو

رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانهای جبالیا اعلام جنگ کرد + ویدیو
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مدارس و بیمارستان های اردوگاه جبالیا مناطق نظامی محسوب می شوند و هشدار داد که آوارگان فلسطینی فورا منطقه را ترک کنند.
به گزارش کلینی نیوز،خبرنگار شبکه العالم اردوگاه جبالیا در وخیم ترین وضعیت خود به سر می برد.

به گفته وی هم اکنون جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جبالیا در نوار غزه مشغول گشت زنی و شکستن دیوار صوتی هستند و از شهروندان فلسطینی می خواهند که هر چه سریعتر بیمارستانها و مدارس را ترک و به سمت جنوب نوار غزه حرکت کنند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی که امروز دوشنبه۳۰ مهرماه منتشر کرد با اشاره به هلاکت ژنرال رژیم صهیونیستی فرمانده تیپ ۴۰۱ نوشت، افسران اسرائیلی در روایت‌های خود از جنگ در جبالیا تاکید دارند که از توان عملیاتی حماس و به ویژه در بازسازی توان خود و حتی ترمیم برخی از تونل‌هایی که ما خود قبلا آن را تخریب کرده بودیم، شگفت زده شده‌ایم.

به نوشته این رسانه عبری زبان، طی روزهای اخیر شمار زیادی از سربازان و افسران رژیم صهیونیستی در جبالیا در معرض کمین‌ها و حملات سخت گردان‌های قسام قرار گرفتند که آخرین آنها کشته شدن فرمانده تیپ ۴۰۱ بود.

به اعتراف این رسانه عبری زبان: حماس بار دیگر احیا شده و شرایط میدانی را در مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی از آن عقب نشینی کرده است را به دست گرفته است و اکنون صدها نفر از مبارزین را در منطقه اردوگاه جنین در اختیار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

Translate »