کد خبر : 20814
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 14:16

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: پیجرهای عوامل حزب‌الله آگاهانه تولید و منفجر شدند

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: پیجرهای عوامل حزب‌الله آگاهانه تولید و منفجر شدند
کانال ۱۲ تلویزیونرژیم صهیونیستی روز شنبه ۳۱ شهریور در گزارشی اعلام کرد که تک‌تک پیجرهای اعضای حزب‌الله، با نظارت اسرائیل تولید و قبل از انفجار بررسی شدند تا در موقعیتی باشند که به افراد بی‌گناه آسیبی وارد نشود.

به گزارش کلینی نیوز، براساس این گزارش به نقل از مقامات آگاه، پیجرها در هنگام تولید نیز کاملا «آگاهانه» و حساب‌شده ساخته شدند تا هیچ نشانی از وجود مواد منفجره در آن مشاهده و ردیابی نشود.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی همچنین تایید کرد که اسرائیل تصمیم گرفت به جای دستکاری پیجرهای تولید شده، خود کارخانه‌ای راه‌اندازی کند تا دستگاه‌های ارتباطی را از ابتدا با نظارت کامل بسازد تا به هر آن چه که می‌خواست برسد. این تصمیم با علم به این موضوع گرفته شد که حزب‌الله به علت تحریمهای گسترده از سوی ایالات متحده قادر به تامین نیازهای خود از بازارهای آزاد نیست و باید با واسطه‌ها معامله کند.

به گزارش کانال ۱۲ و تایید مقامات نظامی رژیم صهیونیستی، حزب‌الله پس از کشته شدن فؤاد شکر، در بیروت به دلیل احتیاط فزاینده‌ در مورد استفاده از تلفن همراه، پیجرهای بیشتری خریداری کرد و آنها را مورد استفاده قرار داد چرا که سران این گروه مدت‌ها تصور می‌کردند رژیم صهیونیستی در صورت تشدید درگیریها، از طریق ارتباطات تلفن همراه تهدیدهای جدی‌تری اعمال خواهند کرد.

عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، گفت هدف اسرائیل از این انفجارها این است که حسن نصرالله، بفهمد هزینه حملاتش به شمال اسرائیل بیشتر از چیزی است که او به دست می‌آورد.
یک منبع امنیتی خارجی هم به کانال ۱۲ گفت که عملیات انفجار پیجرها به هیچ وجه یک حمله استراتژیک تلقی نمی‌شود و رژیم صهیونیستی تواناییهای بسیار چشمگیرتری برای ضربه زدن به دشمن دارد.

حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، روز پنجشنبه ۲۹ شهریور در ارتباط با انفجارهای مرگبار دستگاه‌های بی‌سیم و پیجر  گفت: «بدون‌شک ضربه امنیتی و نظامی بی‌سابقه‌ای خوردیم که در تاریخ لبنان بی‌سابقه است.»

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان  رژیم اشغالگر فلسطین را به “قتل‌عام” و “نسل‌کشی” متهم کرد. و گفت: «اسرائیل در طول دو روز و در طول یک دقیقه در یک روز قصد کشتن بیش از ۵هزار نفر را داشت.»

رهبر حزب‌الله اتهاماتی را نیز علیه آمریکا مطرح کرد و افزود: «رژیم صهیونیستی یک پیشتازی تکنولوژیک آشکار دارد، زیرا این فقط رژیم صهیونیستی نیست، بلکه از سوی ایالات متحده نیز حمایت می‌شود.»

بر اثر انفجار صدها پیجر و بی‌سیم‌ متعلق به اعضای حزب الله لبنان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته، دستکم ۳۷ نفر کشته و بیش از ۳ هزار نفر زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »