کد خبر : 20576
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 8:13

آغاز پذیرش و پیش ثبت نام دانشجو بدون کنکور در کهریزک

آغاز پذیرش و پیش ثبت نام دانشجو بدون کنکور در کهریزک
مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک برای دوره تحصیلی مهرماه ۱۴۰3 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش کلینی نیوز، مرکز آموزش علمی کاربردی معلولین و سالمندان کهریزک با نیازسنجی در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان در ۷ کد رشته در مقطع کاردانی و ۴ کد رشته در مقطع کارشناسی از علاقه مندان به تحصیل ثبت نام می‌کند.

داوطلبان در مقطع کاردانی می‌توانند نسبت به ثبت نام در رشته‌های مدیریت کسب و کار، ابزار دقیق، حسابداری امور مالی، مددکاری اجتماعی، مراقبت سالمندان، حقوق ثبتی، تجهیزات پزشکی در این مرکز اقدام کنند.

ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی نیز در رشته های مددکاری اجتماعی–خانواده و مدیریت سلامت، حسابداری امور مالی و مدیریت کسب و کار انجام می شود.

داوطلبان با همراه داشتن مدارک هویتی از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به این مرکز واقع در کهریزک–بلوار دکتر حکیم زاده- جنب آسایشگاه خیریه کهریزک مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۶۵۱۱۳۵۰ و یا ۰۹۱۹۱۶۸۹۹۵۴ تماس حاصل کنند.

گفتنی است از جمله مزیت های ثبت نام در این مرکز، آموزش بر اساس آخرین استاندارد بین المللی نگهداری از سالمندان و معلولین، تحصیل رایگان برای دانشجویان ممتاز در پایان هر ترم، اعطای اخذ وام دانشجویی، پرداخت هزینه شهریه بصورت اقساطی و ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ التحصیلان در مؤسسه کهریزک عنوان گردیده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.