کد خبر : 159
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 16:48

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان کمک به هیئت‌های ورزشی شهر حسن‌آباد

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان کمک به هیئت‌های ورزشی شهر حسن‌آباد
شهردار حسن آباد خبر داد:اختصاص 300 میلیون تومان کمک به هیئت‌های ورزشی شهر حسن‌آباد

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن‌آباد، شیرزاد یعقوبی با اعلام این خبر افزود، یکی از اولویت‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر توسعه و حمایت از برنامه‌های فرهنگی ورزشی در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تأمین سلامت جسمی و روحی شهروندان است.

آقای یعقوبی افزود:همواره شهرداری و شورای اسلامی شهر پیش‌قدم بوده و خوشبختانه قدم‌های خوبی در جهت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این شهر برداشته‌شده و امروز شاهد آن هستیم با حمایت‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری بالاترین سرانه ورزشی را در این شهر با احداث مجموعه‌های ورزشی و سالن‌های ورزشی به خود اختصاص داده و به‌صورت زمان‌بندی مشخص در اختیار ورزشکاران قرارگرفته است.
شهردار شهر حسن‌آباد با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌منظور ارتقاء سطح علمی و فنی ورزشکاران امکانات زیرساختی را در اختیار آنان قرار داده است، افزود در سال جاری، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهر به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافت که با تائید و هماهنگی اداره ورزش بخش فشافویه در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار گرفت.
در آبان ماه امسال، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه تشک اهدایی هیئت کشتی استان تهران به کشتی آلبش بانوان را به خانه کشتی بسیج منتقل کرد، که مورد اعتراض کشتی گیران آلیش قرار گرفت،

با پی گیری‌های خانم عظیمی مربی کشتی آلیش بانوان شهر حسن‌آباد، قول مساعدت شورای شهر حسن‌آباد برای خرید تشک کشتی به مبلغ دوازده میلیون تومان برای شهرداری حسن‌آباد تخصیص داده‌شده است که پس از خرید در اختیار این کشتی نو پای کشور قرا گیرد.

گفتنی است، اولین حضور تیم آلیش بانوان فشافویه در مسابقات استان تهران انتخابی کشوری در سال۱۳۹۸  خانم زینب گریوانی مقام سوم را کسب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »