کد خبر : 15076
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 8:12

امام جمعه شهرحسن آباد:جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در غزه بی جواب نمی ماند

امام جمعه شهرحسن آباد:جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در غزه بی جواب نمی ماند
حجت الاسلام امیری:جنایات و نسل کشی صهیونیست ها بی جواب نمی ماند و به زودی جواب محکمی دریافت خواهند کرد و سرجایشان خواهند نشست.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهر حسن آباد فشافویه، حجت الاسلام سید حسین امیری امام جمعه  شهر حسن آباد در جمع نمازگزاران این شهر با بیان اینکه کشتار و نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست ها به راحتی انجام می شود افزود: حتی قطعنامه ای موثر برای جلوگیری از این کشتار وجود ندارد.

حجت الاسلام امیری خاطر نشان کرد: سکوت بسیاری از کشورها  مهر تاییدی بر جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

وی تاکید کرد: این در حالی است که در جنگ روسیه و اوکراین همین کشورها به بهانه کشته شدن چند کودک و مظلومیت چند نفر وامظلوما سر داده و عزا گرفتند‌.

امام جمعه شهرحسن آباد تصریح کرد: صهیونیست‌ ها با جنایاتی که در غزه انجام دادند روی بسیاری از جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.

پیشنهاد بمباران هسته ای غزه توسط  رژیم صهیونیستی اسرائیل

حجت الاسلام امیری به اظهارات چند روز پیش یکی از سران رژیم صهیونیستی اسرائیل مبنی بر بمباران هسته ای غزه اشاره و اظهار کرد: اگر این جنایت هم انجام شود برای کشورهای حامی اسرائیل اهمیتی ندارد.

وی اضافه کرد: این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران سالها است به بهانه دسترسی به سلاح هسته ای مورد تحریم ظالمانه همه جانبه قرار گرفته است.

امام جمعه شهرحسن آباد ادامه داد: جنایت جنگی بی سابقه صهیونیست ها در غزه از سوی همه مردم آزادی خواه دنیا به خصوص مسلمانان و شیعیان به شدت محکوم است.

حجت الاسلام امیری تاکید کرد: جنایات و نسل کشی صهیونیست ها بی جواب نمی ماند و به زودی جواب محکمی دریافت خواهند کرد و سرجایشان خواهند نشست.

آمار شهدای غزه 

بنا به گزارش خبرگزاری الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۱۰۲۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که ۴۵۰۶ نفر از آنان را کودکان، ۳۰۲۷ نفر از آنان را زنان و ۶۶۸ نفر از آنان را افراد سالمند تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، بیش از ۲۷ هزار فلسطینی زخمی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »