کد خبر : 14350
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 13:11

رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان:حماس رویای اسرائیل بزرگ‌تر را نابود کرد

رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان:حماس رویای اسرائیل بزرگ‌تر را نابود کرد
سراج الحق، رئیس حزب جماعت اسلامی و از رهبران ارشد اهل سنت پاکستان، عملیات طوفان الاقصی را به منزله نابودی رویای رژیم صهیونیستی بزرگ‌تر توصیف کرد.

به گزارش کلینی نیوز، به نقل از سایت خبری “هم نیوز”، “مولانا سراج الحق” رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین احزاب سیاسی – مذهبی این کشور در واکنش به عملیات طوفان الاقصی گفت: مجاهدین حماس رویای اسرائیل بزرگ را نابود کردند.

وی در سخنانی در جمع هواداران حزب جماعت اسلامی در شهر کراچی، جنگ حماس و اسرائیل را به منزله جنگ حق علیه باطل دانسته و تصریح کرد: از تمامی کشور‌های مسلمان می‌خواهم از این رویکرد نیرو‌های حماس حمایت کنند، حزب جماعت اسلامی و مردم پاکستان به هر قیمتی در کنار برادران فلسطینی خود خواهند ایستاد.

سراج الحق در ادامه گفت: قائد اعظم محمد علی جناح بنیانگذار جمهوری اسلامی پاکستان گفته است اسرائیل کشوری نامشروع است، از این رو روابط با این رژیم به هیچ عنوان برای مسلمانان پاکستانی قابل قبول نیست.

این مقام حزبی پاکستان از برنامه‌های بزرگ احزاب و گروه‌های مذهبی – سیاسی پاکستان برای برگزاری هفته همبستگی با فلسطین خبر داده و افزود: یکشنبه آینده یک راهپیمایی میلیونی در حمایت و همبستگی با فلسطینیان در سرتاسر پاکستان بزرگ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »