کد خبر : 14327
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 18:01

رئیس جمهور ایران خواستار پشتیبانی از ملت فلسطین توسط کشورهای مسلمان شد

رئیس جمهور ایران خواستار پشتیبانی از ملت فلسطین توسط کشورهای مسلمان شد
رئیس جمهور ایران: دولت‌های مسلمان نیز باید همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.

به گزارش کلینی نیوز، ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه پیامی را در خصوص حوادث اخیر مربوط به درگیری های فلسطینی – اسرائیلی منتشر کرد و در آن از دولت های اسلامی خواست تا برای پشتیبانی از ملت فلسطین وارد میدان شوند.

در این پیام آمده است: ” جمهوری اسلامی ایران همه جهان را دعوت به مشاهده این حقیقت می‌کند که انباشت ظلم و بی‌عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمت بیت‌المقدس و قبله اول مسلمین، همیشگی نیست و با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود. بی‌تردید رژیم اسرائیل و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید پاسخگو باشند”.

وی در خصوص حمایت تهران از عملیات نیروهای حماس افزود: ” جمهوری اسلامی از دفاع مشروع ملت فلسطین دفاع می‌کند و قاطعانه بر این باور است… عزت ملت‌ها در مصالحه با ظلم بدست نمی‌آید؛ و عادی‌سازی اسارت ملت آزاده فلسطین، نشدنی است”.

رئیسی در بخش دیگری با تاکید بر لزوم حمایت از مردم فلسطین، از کشورهای اسلامی خواست تا از ایشان پشتیبانی نمایند و مردم فلسطین را پیروز این درگیری نامید.

وی اظهار کرد: ” دولت‌های مسلمان نیز باید همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند. دشمن اسرائیلی نیز بداند که معادله تغییر کرده است؛ جنگ‌طلبی به ضرر اسرائیلی هاست. ملت فلسطین پیروز این میدان است”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.