کد خبر : 13518
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 10:53

حجت الاسلام درگاهی:عضویت در بریکس نشان دهنده عزم دولت برای خنثی کردن تحریم‌هاست

حجت الاسلام درگاهی:عضویت در بریکس نشان دهنده عزم دولت برای خنثی کردن تحریم‌هاست
پیوستن به بریکس، یک موفقیت بزرگ و تاریخی است که بدون برجام و تصویب لوایح چهارگانه FATF صورت گرفت و نشان دهنده عزم دولت برای خنثی کردن تحریم هاست.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهر حسن آباد، حجت‌الاسلام  میثم درگاهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت فرصت ارزشمندی برای انعکاس و تشریح دستاوردهای نظام است.

خطیب جمعه فشافویه افزود: بارزترین مصادیق عبادت اجتماعی را خدمت به خلق خداوند عنوان کرد و گفت: ارائه گزارش صادقانه خدمات نظام به مردم موجب می شود دشمنان نتوانند از شرایط سواستفاده کنند و چهره دولت را ناکارآمد و ناموفق نشان دهند.

حجت الاسلام درگاهی شهیدان دولت را از یادگاران نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دولتمردان لازم است به دستورات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشند و اکنون بنا برفرمایشات ایشان از قله‌های سختی عبور کرده‌ایم و اکنون باید با تلاش شبانه روزی ثمرات پشت سرگذاشتن روزهای تلخ، با حلاوت و شیرینی به مردم چشانده شود.

 

هفته گذشته  خبری از تخریب ۱۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مجتمع دامگستر بخش فشافویه در رسانه های کشور بازتاب گسترده ای داشت،امام جمعه شهر حسن آباد بدون اشاره به این خبر اظهارداشت: در طول دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته اتفاقات خوبی رقم خورده است، امروز هیچ فرد منصفی نمی‌تواند منکر تلاش‌های مجاهدانه دولت و دولتمردان برای حل مشکلات باشد.

امام جمعه فشافویه در ادامه گفت: در سایه دیپلماسی عزتمندانه موفقیت‌های بزرگی در این دو سال نصیب ملت ایران شده است.
حجت الاسلام درگاهی تصریح کرد: پیوستن به بریکس، یک موفقیت بزرگ و تاریخی است که بدون برجام و تصویب لوایح چهارگانه FATF صورت گرفت و نشان دهنده عزم دولت برای خنثی کردن تحریم هاست.

خطیب نمازجمعه فشافویه در ادامه اضافه کرد: پیروزی‌های بزرگ ایران اسلامی در عضویت بریکس که ۴ کشور بزرگ دنیا بنیان‌گذار آن بودند دستاورد بزرگی است، که دولت‌های گذشته آن را در قالب مذاکره همراه با التماس به آمریکا می‌دیدند.

حجت‌الاسلام درگاهی در ادامه تصریح کرد: حذف دلار از معاملات ایران که کشورهای دیگر از ایران الگو گرفتن به معنای حذف جایگاه سیاسی-اقتصادی آمریکا از بازارهای ایران اسلامی است.

گفتنی است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »