کد خبر : 18233
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 12:32

پیام رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی درباره عملیات احتمالی علیه ایران

پیام رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی درباره عملیات احتمالی علیه ایران
منابع عبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی منطقه اطلاع داده که در پاسخ خود به حمله ایران به گونه‌ای عمل خواهد کرد که تهدیدی برای آن کشورها ایجاد نشود.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از «العربی الجدید» رسانه رسمی رژیم صهیونیستی (کان) امروز سه شنبه در گزارشی تأکید کرد که کشورهای منطقه از واکنش مورد انتظار رژیم صهیونیستی به حمله ایران که برخی از آنها در مقابله با آن به نوعی مشارکت داشته‌اند، بسیار نگران هستند.

این رسانه عبری خاطرنشان کرد: ترس واقعی این کشورها این است که رژیم صهیونیستی به گونه‌ای عمل کند که ایران را وادار به پاسخگویی از طریق هدف قرار دادن این کشورها کند، به خصوص که ایران بارها تهدید کرده که هر کشوری که خاک یا آسمان خود را در اختیار رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران قرار دهد وارد دایره هدف خواهد شد.

این رسانه مدعی شد که برخی کشورهای عربی در مقابله با حمله ایران به رژیم صهیونیستی به نحوی عمل کردند که انتقاد و اعتراض اردوگاه حامی ایران را در پی داشت و رژیم صهیونیستی نیز در حمله احتمالی خود این موضوع را مد نظر قرار خواهد داد تا طوری وانمود نشود که این کشورها در حمله‌اش نقشی داشته‌اند.

در همین حال، تل آویو به رایزنی‌های داخلی خود در مورد ماهیت حمله، حجم و زمان آن ادامه می دهد و اختلافات بین کسانی که خواستار حمله‌ای قوی به ایران هستند و کسانی که از حمله محدود دفاع می‌کنند بالا گرفته است.

گفتنی است ،امارات متحده عربی ، قطر، ترکیه قبلا اعلام کرده بوند که به هیچ کشور خارجی اجازه استفاده استفاده از خاک کشور خود علیه ایران را نخواهند داد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران در توئیتی به زبان عبری نوشت؛

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران در توئیتی به زبان عبری نوشت؛ هر کشوری که حریم هوایی یا قلمروی خود را به روی اسرائیل برای حمله به ایران باز کند، پاسخ قاطع ما را دریافت خواهد کرد.

ایران بارها تهدید کرده که هر کشوری که خاک یا آسمان خود را در اختیار رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران قرار دهد وارد دایره هدف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.