کد خبر : 17175
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 11:05

حمیدرضا دهقان

همایش عوامل اجرایی انتخابات بخش فشافویه برگزار شد

همایش عوامل اجرایی انتخابات بخش فشافویه برگزار شد
رئیس هیات اجرایی انتخابات بخش فشافویه: انتخابات ۱۱ اسفند در بخش فشافویه با حضور بیش از ۷۰۰ نیروی اجرایی و در ۳۲ شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد که تمامی هماهنگی ها و اقدامات شعب و عوامل اجرایی در ستاد انتخابات و هیات اجرایی صورت گرفته است.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، هادی حسین خانی صبح دوسنبه در همایش مجریان برگزاری انتخابات بخش فشافویه بر اهتمام عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات سالم و تحقق مشارکت حداکثری بیان داشت: مقام معظم رهبری مسیر و نقشه راه انتخابات را در چهار محور تحت عنوان “رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت” مشخص کردند که در حوزه رقابت نامزدهای تایید شده اقدام می کنند، در حوزه امنیت دستگاه های امنیتی شبانه روز در تلاش هستند، در حوزه سلامت وظیفه بزرگی بر دوش عوامل اجرایی انتخابات در بخش فشافویه است که با تمام توان انتخابات کاملا سالم برگزار خواهند کرد و در حوزه مشارکت نیز برنامه ها و اقدامات مختلفی در راستای روشنگری و جهاد تبیین در دیدار با اقشار مختلف در بخش فشافویه صورت گرفته تا به حول و قوه الهی تاکیدات رهبری در انتخابات بخش فشافویه محقق شود.

بخشدار فشافویه در ادامه افزود: تا امروز چندین جلسه آموزشی برای مجریان انتخابات در بخش فشافویه برگزار شده و در این همایش نیز آموزش های لازم ارائه خواهد شد که ضرورت دارد برای برگزاری انتخابات سالم و بدون هرگونه مشکل، به آموزش ها بصورت دقیق توجه شده و با تمرکز لازم نسبت به انجام فرایند برگزاری انتخابات توجه داشت.

آقای حسین خانی تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند در بخش فشافویه با حضور بیش از ۷۰۰ نیروی اجرایی و در ۳۲ شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد که تمامی هماهنگی ها و اقدامات شعب و عوامل اجرایی در ستاد انتخابات و هیات اجرایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام  مرادی رئیس هیات نظارت بر انتخابات بخش فشافویه در همایش عوامل اجرایی انتخابات اظهار داشت:بامروز مقام معظم رهبری تکلیف را در انتخابات اسفندماه مشخص کردند و بر مشارکت حداکثری و همچنین برگزاری انتخابات سالم تاکید کردند که باید برای این امر ولی فقیه اهتمام ویژه داشت.

حجت الاسلام مرادی  تصریح کرد: هیات اجرایی و هیات نظارت انتخابات بخش فشافویه در فضای همدلی و انسجام موضوعات انتخابات را در راستای برگزاری انتخابات سالم پیگیری می کنند و نیروهای اجرایی و نظارت نیز بایستی با فراگیری آموزش های لازم، به باید و نبایدهای برگزاری انتخابات توجه داشته باشند.

همایش مجریان برگزاری انتخابات بخش فشافویه با حضور خدا آبادیان رئیس ستاد انتخابات بخش فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد، ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد، عوامل اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات، اسفندماه در سالن اجتماعات میلاد نور شهر حسن آباد برگزار شد.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.