کد خبر : 9938
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 10:52

امیر حسین علمائی

شناسایی و دستگیری اعضای ۱۲ تیم وابسته به رژیم صهیونیستی در ایران

شناسایی و دستگیری اعضای ۱۲ تیم وابسته به رژیم صهیونیستی در ایران
وزیر اطلاعات ایران از دستگیری اعضای ۱۲ تیم تروریستی وابسته اسرائیل در ایران خبر داد.

ه گزارش کلینی نیوز، اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات ایران شامگاه سه‌شنبه در «آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان زنجان» این کشور گفت: «بیش از دوازده تیم تروریستی در مدت کوتاهی دستگیر شده است. ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است».

به گزارش «فارس»، وی با بیان اینکه این تیم‌ها قصد داشتند با عملیات‌های مختلف «انتقام شکست خود را از فتنه‌ها» بگیرند، گفت: «دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است».

وزیر اطلاعات ایران همچنین اظهار داشت: «دشمانی که قصد نزدیکی به کشور‌های همسایه ما را دارند بدانند کشور ما در موضوع امنیت و منافع ملی با جدیت با دشمنان برخورد خواهد کرد».

وی گفت: دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد ولی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم‌بخش پیروزی‌ها شد.

وی با بیان اینکه “دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است”، گفت: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.

وی با اعلام اینکه بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده‌اند، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بود.

گفتنی است رسانه‌های ایران در ۱۰ ژانویه گزارش داده بودند که «نیروهای اطلاعاتی ایران ۱۳ نفر وابسته به سازمان اطلاعات و وظایف ویژه «موساد» اسرائیل را مناطق مختلف ایران شناسایی و بازداشت کردند».

پیش از این نیز وزارت اطلاعات ایران در بیانیه‌ای در تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود که «در پی تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی، چهار تیم عملیاتی وابسته به موساد شناسایی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند».

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.